Ce am/nu am facut de Revelion ;)

Ceea ce nu am facut de Revelion este ca nu am fost cu Andreina, ea fiind plecata cu sotul ei la munte. Mi-ar fi placut nespus sa o am alaturi la cumpana dintre ani. Asta desi i-am recunoscut si eu ca in ciuda faptului ca o iubesc, am momente in care imi vine sa o imping in fata unui autobuz. Si asta am spus-o cu blandete!!!

Inainte sa plec de acasa, ieri seara, am facut o lista cu 12 dorinte (cate una pentru fiecare luna din an) pe care am pastrat-o si pe care ma voi uita la sfarsitul lui 2011. Sper sa mi se indeplineasca toate. La miezul noptii am mancat 12 boabe de strugure (tot cate una pentru fiecare luna din an si implicit pentru fiecare dorinta pe care mi-am pus-o).

Nu am aprins artificii la miezul noptii, nu am vazut nici un foc de artificii si mi-a cam lipsit un spectacol de lumini…

Am avut bani in toate buzunarele si in alte locuri ascunse ;).

Nu m-am sarutat cu nimeni sub vasc. Nici nu am vazut vasc prin club si acum imi dau seama ca nu am vasc nici acasa si mor de ciuda.

Am purtat chiloti rosii. Si noi. Mi-a spus Alina ca-i musai sa fie noi, altfel imi aduce anul numai vechituri si nu vreau asa ceva!!

Nu m-am imbratisat cu nimeni la miezul noptii, desi am ciocnit paharul cu sampanie cu toata lumea. Si asta mi-a lipsit. Mi-au mai lipsit mama, bunica si fratele meu.

Am fost vesela si sper sa fie un an plin de momente vesele, de fericire si bucurie!

Voi ce ati facut / ce nu ati facut de Revelion?

Ra

 

Leave a Reply

