Am cazut

Am cazut ieri seara urat rau. M-am lovit in orice loc de pe corp unde ma puteam lovi. La o prima evaluare am pielea (cu carne cu tot) de pe palma stanga julita sau mai bine spus desprinsa pur si simplu pentru ca mi-a intrat in palma cureaua de metal de la ceas si mi-a dat “de m-a julit!!”, am incheietura de la mana dreapta lovita, julita, ranita, am cotul de la mana dreapta facut zob, ma doare de imi vine sa urlu fara oprire si nu se inchide rana pentru ca este fix pe cot si datorita miscarii mainii nu-i permite cicatrizarea usor. Am genunchiul drept cam busit si el si fundul lovit bine. Toate la o singura cazatura pe scarile de la blocul Andreei. Plus ceasul distrus. Nu stiu pentru ce sa plang mai intai: de durere sau pentru ceas…


Ideea e ca mi s-a mai intamplat ceva dragut odata cu cazatura aceasta. O colega a vazut pe fcbk ca am cazut si mi-a spus sa ma duc la ea sa imi dea o crema de catina facuta de ea in casa, care ajuta la cicatrizarea rapida a ranilor. Long Live the Facebook, dragii mei, zis-si-facut m-am dus la ea in seara aceasta si am luat crema. Acum ma ustura al dracului de tare, dar rabd cu stoicism si sper sa imi treaca mai repede ca nu mai suport atata durere. Nu aveam eu destule rani in suflet, acum si acestea de la cazatura… Uffaa… E de bine!! Cica e semn bun, asa spun batranii :)!!

Ra

6 Comments (+add yours?)

  1. ioana
    Dec 30, 2010 @ 11:00:36

    te pup..trebuie sa recuperez la capitolul citit blogul tau drag. miss u girl. te pupacesc si iti doresc un an nou fara de rani, cu zambete multe si cu cat mai multe realizari. insanatosire grabnica.

    Reply

  2. madys
    Dec 30, 2010 @ 15:31:23

    da, se zice ca daca iei o cazatura zdravana , urmeaza sa te mariti in curand. Dar cum tu deja te-ai maritat pe facebook … 🙂 Poftim sincronizare 🙂

    Reply

  3. larisa
    Dec 31, 2010 @ 18:20:02

    offf iarna asta e distrugatoare la propriu lasa eu mi-am bagat catarul in mana si nici cum nu se mai vindeca.bine scumpo ca nu te-ai lovit mai rau lasa ca pupam cu toti si trece
    pupi si take care

    Reply

Leave a Reply

