Tu ce mai faci?

Ma tot invart in viata mea, fara sa am o destinatie, fara sa stiu spre ce ma indrept, fara sa cunosc drumul pe care ma invart… Cateodata ma opresc sa iau pranzul, iar alteori cinez. Suntem mereu amandoua: eu si cu durerea mea.

Tu ce mai faci?

Imi tine de urat un film. Si cainele care se joaca la picioarele mele. Mai am si cartile…

Tu ce mai faci?

Cum trec zilele tale? Ce filme mai vezi? Ce carti mai citesti? Cine merge in urma ta? Cine iti telefoneaza? Cine te asteapta…? Cine te intreaba: “tu ce mai faci?”

Tu ce mai faci?

Spune-mi ca nu bate vantul intre noi, ca nu ne despart oceane si mari, curcubee si nori…

Tu ce mai faci……….????????

Poate intr-o zi te opresti la masa cu mine si durerea mea.


Ra

2 Comments (+add yours?)

  1. Bail Bonds
    Dec 29, 2010 @ 08:00:16

    I have been to your site before. The more I visit, the more I keep coming back! 😉

    Reply

  2. bail bondsman
    Dec 29, 2010 @ 09:56:55

    I have visited your site before. The more I learn, the more I keep coming back! (;~)

    Reply

Leave a Reply

