A doua zi de Craciun…

…m-am trezit si in dimineata aceasta de decembrie, ciudat de solara totusi… Si imi tarasc sufletul prin casa in halat de plus si papuci de hotel… Hmmm… Papuci de hotel, cat mai radeam de tine cand veneai acasa cu papucii de la hotelurile pe unde te opreai… Acum, intr-un fel gandindu-ma la tine, aduc acasa toti papucii de pe unde ma opresc. Am o “colectie” intreaga: Hilton, Four Season, Opera Plaza ;), Crown Plaza, (…) – de peste tot din lume: Amsterdam, Toscana, Sharm el Sheikh, Istanbul, (…) – nici unii pe care sa-i fii incaltat si tu cu mine…

Sufletul mi se taraste prin casa in urma unui trup care si el se misca greoi, dar care reuseste sa nu-i permita sufletului sa-l ajunga din urma…

Si nici halatul roz pufos si nici papucii cei mai moi, nimic nu poate sa-mi incalzeasca nici trupul si nici sufletul – atat de reci… Si Nu, nu sunt reci din cauza diminetii de decembrie. Sunt reci pentru ca imi lipsesti tu in aceasta dimineata, la fel ca in multe altele. Nu ma poate incalzi nimic. Trupul mi-e rece si se misca greoi, sufletul mi-e rece si se taraste prin casa, dragostea mi-e departe…

Ra

3 Comments (+add yours?)

  1. Bail Bonds
    Dec 29, 2010 @ 08:00:15

    I admired your article. I think I am going to have to subscribe.And wonderful Topic.

    Reply

  2. eea
    Jan 27, 2011 @ 03:21:05

    cat de frumos scrii! 🙂

    Reply

Leave a Reply

