Urari de Sarbatoare

Nu imi place Craciunul si asta o stie toata lumea. Anul acesta insa am fost mai relaxata ceva in privinta acestei perioade din an. Salut pe aceasta cale ipocrizia oamenilor care nu isi vorbesc tot anul sau care se vad doar atunci cand se ciocnesc intamplator cine-stie-pe-unde in oras, dar care de Craciun si de Anul Nou isi trimit mesaje care mai-mai-de-care-mai-pompoase. Salut ipocrizia celor pe care-i cred prieteni, pe unii chiar apropiati, dar care totusi imi dau mesaje de genul: ” Multa sanatate, fericire si implinirea tuturor dorintelor! Craciun Fericit!” si se semneaza. Cu numele intreg. Ca si cum i-as trimite eu mesaj Andreinei sau Alinei si m-as semna Raluca Pop. In plm, ma scuzati de expresie, dar mi se pare ca ma luati la misto cu astfel de mesaje. Pai, ori suntem prieteni, ori nu mai suntem??? 🙂 Salut ipocrizia celor care dau, asadar, mesaje stereotip la toata agenda telefonului mobil, ca sa primeasca si secretara nu-stiu-cui si portarul nu-stiu-carei-institutii-unde-mai-parcam-moca si asistenta de-la-nu-stiu-ce-spital care ne mai da scutiri si tot felul de persoane care-nu-stim-cum-au-ajuns-in-agenda-noastra!!!!

Am sa urez Craciun Fericit, cui vreau eu, oamenilor cu care vorbesc mereu, celor la care ma gandesc tot timpul si celor care sunt departe si totusi aproape…

Ra

2 Comments (+add yours?)

  1. Marius
    Dec 25, 2010 @ 17:33:41

    Sarbatori Fericite! Si nu-s ipocrit! In rest, ai dreptate in ceea ce ai scris in postul asta.

    Reply

Leave a Reply

