O veste proasta

Am inceput dimineata cu o veste cel putin urata :). Familia care vroia cainele, s-a razgandit, bunica-mea mi-a inchis telefonul cand am intrebat-o daca nu cumva i-ar placea un caine cadou d eCraciun, desi stiu ca uraste profund cainii si pisicile :)!!!


“hai mah, mamaie, un caine dragut care sa te apere, sa nu mai stai singura…”

“nuuu, NUU, am spus NU, nu vreau eu caini si pisici, nu am timp de ei, lasati-ma in pace cu cainii vostrii!!!!”

Cam asa a sunat scurtul nostru dialog in dimineata aceasta…

Deci, cineva il vrea pe Bernie, Charlie, whatever???


Nu mai poooot cu el in casa… Vreau sa intind covorul meu din blana de vaca (ce seamana cu un cal patat), vreau sa nu mai aud noptea rontaitul jucariilor si nici sa ma trezesc cu grija sa nu calc in nevoile lui fiziologice :))))))!!!


E demential de frumos, jucaus pana la extrem, e dulce rau cand doarme sau cand te priveste cu fata aia de creatura nevinovata… Cineva cu spatiu, il vrea??


Ra

1 Comment (+add yours?)

  1. Madalina
    Jan 17, 2011 @ 23:46:20

    Buna Raluca! Pana la urma ce ai facut Charlie?

    Reply

Leave a Reply

