Charlie aka Bernie

Am ales un nume pentru creatura patata care locuieste cu mine de cateva zile. Bernie am ales eu. Charlie a ales viitorul lui stapan…

DA, sunt putin trista, dar am gasit un stapan pentru el… Il va lua o famile la tara si Bogdanel, prichindelul familiei se va alege cu un prieten pe viata.

Partea proasta este ca imi e atat de drag de el (mai putin cand isi face nevoile sau cand rontzaie la jucaria lui noaptea cand eu dorm) incat aproape ca imi vine sa nu-l dau…

De vreo 2 ore sta atat de cuminte in casa si acum a inceput sa se joace singur. Nu imi vine sa cred ca animalutul asta care este ca o mingiuta de blana se va face mare cat un vitel :)! Are o privire atat de frumoasa, incat iti vine sa il pupi intr-una… Si mie nu imi plac cainii cat imi plac pisicile!!

Imi aduc aminte cand stateam cu Daniel (primul meu iubit) si am adoptat-o pe Blackie, o lupoaica superba, cat am tras cu ea in primele luni… Acum imi dau seama ca au trecut repede si ca toata chinuiala asta cu un caine cand e pui, nu este in zadar. Bucuria de dupa e nepretuia. Eu, de exemplu, nu am sa uit niciodata cand m-am dus in vizita la bunica lui Daniel la ctiva ani dupa ce ne despartiseram. Era la casa din Predeal, acolo unde o mutasera si pe Blackie. Ma atentionasera la telefon sa am grija ca s-a facut foarte rea si pentru ca trecusera ceva timp, probabil nu ma va mai recunoaste. Ma speriasem pentru ca imi e cam teama de caini si cand am ajuns la poarta am inceput sa strig la bunica lui sa vina sa ma ia. Ce sa credeti? Blackie a mea cand mi-a auzit vocea, pe care de cativa ani nu o auzea, a inceput sa se alinte, sa schelalaie de bucurie si cand am intrat nu s-a dezlipit de mine… Nu ma uitase, la urma-urmei, eu am strans atatea luni mizeria dupa ce isi facea nevoiele :))))))!! Va spun eu – e de nepretuit!!!!!

Piticule, imi va fi al dracului de dor de tine!!! Dar spatiul la mine in garsoniera pe care o alint “penthouse” este prea mic pentru amandoi, iar eu lipsesc mult de acasa, uneori si zile intregi si nu stiu cum putem face… 😦

Me sad 😦

Ra

4 Comments (+add yours?)

  1. larisa
    Dec 24, 2010 @ 21:21:23

    O sa fie bine ma bucur ca i-ai gasit un stapan iubitor care o sa aiba grija de el dar stai linistita ca nu o sa uite de tine
    Craciun Fericit frumoasa sa ai o seara minunata

    Reply

  2. Gabi
    Dec 24, 2010 @ 22:27:19

    Craciun Fericit, Ra! Te citesc intodeauna cu mare placere!

    Reply

Leave a Reply

