Bucurie din Casa cu minuni

Am primit azi un cadou, cel putin spectaculos. Nu stiu ce este mai frumos la el: cadoul in sine – care mi se pare rupt din Rai sau faptul ca cineva care ma cunoaste bine (pentru ca ma citeste), dar nu m-a intalnit niciodata, a facut cu mana ei un sirag de margele pe care le-a asezat frumos pe o “panglica satinata” sub forma unei bratari. O bratara care cuprinde, asa cum spune Anca Tinc, “opt fluturi si un cer incredibil de albastru” care sa imi fie mereu aproape asezata pe incheietura mainii.

Bratara s-a asezat cam asa de frumos la mana mea, unde a stat toata ziua si unde va sta de acum inainte.

Nu stiu daca trebuie sa-i multumesc spiritului Craciunului sau bunului Dumnezeu ca mai exista si oameni minunati, oameni care apreciaza oamenii, gesturile simple si faptele frumoase!!

Multumesc, Anca!!! Craciun fericit!!!

xoxo

Ra

8 Comments (+add yours?)

  1. Amelie
    Dec 24, 2010 @ 18:54:06

    Craciun fericit si tie, Raluca! πŸ™‚ Nu stiu de ce sa ma bucur mai mult: pentru bucuria pe care am citit-o pe fata ta cand ti-am legat bratara la mana, pentru emotia provocata de postul asta sau pentru inima albastra pe care mi-ai daruit-o azi πŸ™‚

    Hugs,
    Anca πŸ™‚

    Reply

  2. Amelie
    Dec 24, 2010 @ 19:13:30

    :)) Inca nu am ajuns. CFR-ul estimeaza 22.50. Eu zic ca pe la 23 si ceva. Bazaitul de bucurie face bine πŸ˜›

    Seara linistita,
    A. πŸ™‚

    Reply

    • Ra
      Dec 24, 2010 @ 20:29:46

      Ohh, ce aiurea! Dar macar vei fi acasa maine ;). Eu iar cred ca am sa cad lata si nu am sa mai merg in nici o vizita in seara de ajun. Abea fac salata de boeuf si mai am o gramada de treaba… asa ca macar odihneste-te in tren…

      Reply

      • Anca
        Dec 24, 2010 @ 20:54:22

        :)) Zic sa ii anunti din timp πŸ˜› Spor!

      • Ra
        Dec 24, 2010 @ 22:21:30

        Hahaha ::)))), i-am anuntat…!! Am terminat treaba, ma declar invinsa si ma bag la somn… Drum bun si Craciun Fericit! Inca o data scuze pt ieri si multumesc pt azi!!!! xoxo

  3. Anca
    Dec 24, 2010 @ 22:50:15

    :)) Somn ? Come on! Nu il astepti pe Mosu’ ? πŸ˜› Merci de urari! Cat despre slalom, stai linistita, n-a murit nimeni din asta πŸ™‚

    Craciun Fericit!

    Reply

Leave a Reply

