Ambasada lui Mos Craciun

Am fost ieri la Targul Brancovenilor, sau ceva de genul – la Mogosoaia… Da, probabil ca ar fi iesit ceva frumos daca era si mai mult spatiu. Sunt cateva casute construite, care intr-adevar sunt frumoase si frumos impodobite. La fel si bradul. E frumos impodobit. Dar in acele casute “te pierzi” in miresme de mici, cateva feluri de placinte si gasesti chiar si o librarie. Care vinde la supra pret dupa parerea mea, dar asta e alta poveste. Intotdeauna se vor gasi cativa care sa arunce cu banii. E si un patinuar, micut ce-i drept si te poti inveseli cu un vin fiert. Nimic spectaculos. Singura deosebire fata de alte targuri de Craciun este ca aici isi are Mos Craciun ambasada si ca in sediul ambasadei sale il gasesti pe insusi Mosul (unul chiar reusit) si primesti un pasaport pentru Tara lui Mos Craciun, cu viza si tot tacamul. Poti face poze cu Mosul sau poti sa-i scrii. Gasesti pana si timbre pentru tara lui Mos Craciun. Cam asta este la Mogosoaia. Nu stiu daca merita sa faceti atata drum doar pentru a-l vedea pe Mos Craciun. Eu am fost oarecum dezamagita pentru ca ma asteoptam la mai mult – mai ales dupa cate reclama i s-a facut in presa. Cred ca e mai frumos in parcul IOR ;).

(nu vreau sa fiu rautacioasa, dar lasa de dorit pana si vizitatorii, acestia fiind parte din populatia mai colorata specifica zonei πŸ™‚ )

Va pup si va doresesc o zi frumoasa!!!

P.S. Am sa revin cu poze, imediat ce le iau de la Alina.


Ra

4 Comments (+add yours?)

  1. andrei bogdan
    Dec 21, 2010 @ 11:16:49

    Macar ai facut ceva ce ti-a placut ieri. πŸ˜‰

    Reply

    • Ra
      Dec 21, 2010 @ 22:28:44

      Placut cu adevarat am facut dupa ce am fost la targ. Am mancat cele mai bune ghebe gatite vreodata :))) de un amic al unei prietene. Masa mare, gasca mare, galagie multa!! Pups!!

      Reply

  2. Lu
    Dec 22, 2010 @ 16:23:16

    Hey girlie, mersi pentru pont. M-am decis: nu ma duc. Am fost in IOR, acolo la Campia Libertatii si mi-a placut foarte mult. Si Mario a fost super incantat. Plus ca pe Mosu’ l-a tot vazut, deci nu mai e niciun mister :o) Pups

    Reply

Leave a Reply

