Fara rost ;)

La Mogosoaia s-a deschis Targul Brancovenilor, un fel de tara lui Mos Craciun pentru copii si nu numai. Eu am alergat toata ziua azi si acum sunt contra cronometru sa ajung la cursa din seara aceasta. Nu mai este atat de ger. A si iesit putin soarele. Ma intreb daca tu te mai gandesti la mine. Si cand am sa te mai revad… As fi preferat sa stau acasa, cat mi-ar fi prins de bine o leneveala de duminica in pat. Cu ceaiuri fierbinti de fructe indulcite cu miere si aromate cu lamaie. Cu mandarine si miros de scortisoara de la lumanarile cu parfum de iarna. Cu un film bun vazut cu pauze dese, cu o baie fierbinte cu cada plina de spuma. Cred ca ar fi fost bun si un masaj. Din cand in cand as fi citit cateva pagini dintr-o carte captivanta si cu putina bunavointa as fi rezolvat si o serie de 50 de probleme pentru Gmat. Antrenament pentru minte. Ca sufletul mi-l antrenez in fiecare zi. Cu dor, cu pasiune si cu iluzia iubirii tale. La mine pe lac s-a aciuat si o barza. Acum am doua lebede gratioase, o multime de rate galagioase si o barza stinghera care sta mai mult intr-un picior si ma face sa rad de cate ori o vad. Ma pregatesc sa primesc acasa un catelus caruia sa-i ofer gazduire pana la primavara. L-a gasit Alina inghetat in zapada. E mic cat palma si daca il lasa acolo, afara – in ger, ar fi murit. Stiu ca nu imi trebuie un caine acum si ca nici macar nu este la fel de dragalas ca o pisica, dar mi-e mila de el… Si uite cum ma gandesc la un nume pentru noul meu prieten necuvantator. Diseara dorm in deplasare ;). Ce repede a trecut anul acesta, parca maine trece si 2011 si eu tot aici am sa fiu, in fata laptopului, insirand ganduri aiurea si fara rost, marturie a ceea ce sunt acum. Oare am sa ma mai recunosc peste cativa ani? Si cum ma voi privi atunci? Sau tu… – tu care refuzi sa ma citesti, oare ma vei citi vreodata? E duminica. Atat de mult as fi vrut sa ma incalzesc la gura sobei, sa lenevesc si sa pierd vremea gandindu-ma ca luni nu va mai veni niciodata. In schimb… insir aici ganduri fara rost… In loc sa imi pun capul pe pieptul tau si sa adorm zambind, alerg sa ud florile, sa ma spal pe cap si sa fug la cursa de duminica…

Ganduri fara rost,


Ra

5 Comments (+add yours?)

  1. Lu
    Dec 19, 2010 @ 18:16:37

    E ceva de vazut la targul de la Mogosoaia? Merita sa il duc pe Mario acolo sau pierd timpul de pomana?

    Reply

  2. larisa
    Dec 19, 2010 @ 20:54:34

    ce superba e poza parca e din basm
    te pup Ralu si take care

    Reply

  3. HendersonTrees
    Dec 29, 2010 @ 19:56:14

    Man, really want to know how can you be that smart, lol…great read, thanks.

    Reply

Leave a Reply

