Magia Sarbatorilor de iarna

Cred cu inversunare ca Magia Sarbatorilor de iarna (si nu numai, dar mai ales) nu are sfarsit si ca cele mai frumoase cdouri sunt familia si prietenii pentru ca cel mai mare dar pe care il putem da celor dragi, suntem noi insine, prin timpul, atentia si dragostea noastra…

Spre deosebire de alti ani, pentru prima data nu mai simt atata ura fata de Craciun. Asta, in mod ciudat, implica si o oarecare bucurie ca vine Craciunul. Chiar daca nu va fi cu mult diferit de cel din anii anteriori, sufleteste si nu numai – sunt mult mai linistita. Mai impacata si implicit mai fericita. Nu ma intrebati de ce sau care este secretul. Nu stiu, vine din interior. Pur si simplu m-am socat cand, iesind din parcarea subterana de la Carrefour (ieri) am vazut ca ningea si mi s-a parut atat de frumos!!! Am avut cateva secunde de blank total si apoi imi venea sa ma ciupesc ca sa ma asigur ca nu visez si chiar imi place cum ninge!!!

Imi lipseste doar el, dar cu putin noroc poate am sa-l vad inainte de sfarsitul anului, asa ca asta va contribui major la a primi cu bucurie Craciunul anul acesta. Si, cine stie, daca sunt cumintica – poate ca primesc si un cadou?!

“You better watch out
You better not cry
Better not pout
I’m telling you why
Santa Claus is coming to town
He’s making a list
And checking it twice;
Gonna find out Who’s naughty and nice
Santa Claus is coming to town
He sees you when you’re sleeping
He knows when you’re awake
He knows if you’ve been bad or good
So be good for goodness sake!
O! You better watch out!
You better not cry
Better not pout
I’m telling you why
Santa Claus is coming to town
Santa Claus is coming to town”


Ra

1 Comment (+add yours?)

  1. Trackback: Dupa ce aseara… « Gandul de dimineata

Leave a Reply

