Ma impart in doua…

Sunt zambet si lacrimi pe acelasi obraz…. Sunt ras si durere si vise… Si-n sufletul meu e vara si iarna si totusi am genele inchise…

Ma impart intre dorul de tine, absenta ta, golul din suflet cand sunt fara tine si incercarea disperata de a mima fericirea… Uneori imi iese, alteori nu…

Acum, de exemplu ma arde dorul de tine…

Duc in spate o cruce prea mare si prea grea pentru trupul meu atat de mic si de garbovit din cauza poverii ce o port de atatia ani… Durerea si dorul ma ingenuncheaza, iar eu ma ambitionez sa merg mai departe cu fruntea sus… Nu-mi iese mereu nici mersul demn, nici zambetul fortat si el… Nu-mi iese niciodata lumina aceea care da culoare albastrului ochilor mei.

Ma impart intre a te iubi sau a iubi iluzia iubirii tale si a cauta fericirea in alta parte agatandu-ma de oricine imi iese in cale, cu disperare, pana cand imi dau seama ca nu te poate inlocui nimeni si ca nimic din ce traiesc nu seamana cu ceea ce imi oferi tu…

Ma impart intre durerea de a ma sufoca de singuratate inca un Craciun si bucuria de a mai fi venit o iarna…

Si-s zambet, si-s lacrima pe acelasi obraz si totusi ma doare si tin genele inchise…



SCRISOARE

Iţi strang uneori paşii-n priviri
Şi rasul in joc de petale,
iţi dărui zambind şi-ţi fur amintiri
Ascunse in şoapte domoale.

Sunt zambet şi lacrimi pe-acelaşi obraz,
Sunt ras şi durere şi vise,
Sunt pusă pe şotii şi plină de haz
Şi-s tristă ca genele-nchise !

Sunt basmul frumos dorit de-un copil
Sărutul furat la-ntamplare,
Sunt mersul stangaci din nopţi de april,
Sunt prima şi ultima floare …

Sunt mainile tale duioase şi moi,
Sunt şoapta ce n-o poţi rosti;
Sunt visul purtat in gand de-amandoi,
Sunt miezul de noapte şi zorii de zi !

de George Sovu

Ra

6 Comments (+add yours?)

  1. andrei bogdan
    Dec 17, 2010 @ 09:11:18

    Ok. Ok. Hai sa revenim la discutia depsre Napoli! Please! 🙂

    Reply

  2. andrei bogdan
    Dec 17, 2010 @ 20:52:42

    ma gandeam ca ar fi mai frumos sa exersezi fericirea si nu mimatul ei. :p

    Reply

    • Ra
      Dec 17, 2010 @ 22:18:49

      Ma gandeam sa o fac, dar nu mi-e usor :))) asa ca deocamdata imi ramane mimatul…
      Astept ciocolata calda 😉
      Seara frumoasa!

      Reply

Leave a Reply

