Pictez

Nu va panicati, nu s-a nascut inca o micuta Picasso… :)!! De fapt, nu am nici un fel de talent. Nu stiu sa desenez, sa cant sau sa duc la bun sfarsit activitati care implica rabdare si migala… Atunci ce-i cu pictatul asta?

Sa va explic: prietena mea Alina, picteaza. Si chiar are talent. Nu as reusii niciodata sa fac ceea ce face ea, indiferent ca e ceva abstract sau vreun peisaj ori portret. Pur si simplu nu imi iese nimic… Intr-una din zilele trecute am fost cu ea sa isi cumpere pensule, culori si altele necesarii acestei indeletniciri minunate. Am descoperit in magazin niste tablouri pentru incepatori. Practic, desenul este conturat si este ca in cartile de colorat din copilarie – are numere peste tot si fiecare numar reprezinta o culoare. Impreuna cu desenul vin la pachet o pensula si culorile. In unele spatii sunt scrise doua numere. Asta inseamna ca se combina acele doua culori. Si asta implica putina imaginatie. Bineinteles ca am cumparat doua tablouri cu cai, altfel cum?! Deja sunt aproape de jumatate la primul dintre ele si imi place la nebunie. Culmea e ca am avut si ceva rabdare, nu m-am plictisit sau enervat deloc. Recunosc ca fara numerele aferente si schita, as fii tot la prima linie, daca ar fii dupa mine ;). Insa avandu-le pe toate nu imi ramane decat sa ma relaxez jucandu-ma ca un copil. Pictez. Altceva nu mai conteaza, haha!!!!Unul dintre tablouri este acesta:

Un alt tablou cu cai, in faza initiala arata asa:


Nu se intelege nimic la prima vedere, dar incet-incet prinde contur si incepe sa arate ca un tablou. Se gasesc si pe panza, pentru care se folosesc culori in ulei. Dar acesta va fi pasul urmator :)!!

Deabea astept sa il termin si sa vi-l arat!!

RA

4 Comments (+add yours?)

  1. dana
    Dec 12, 2010 @ 12:09:09

    buna ra,

    te citesc zilnic dar iti scriu pt prima data, felicitari pt felul tau de a fi!
    mi-ar placea tare mult sa daruiesc de craciun un asemenea cadou, te intreb de unde ai cumparat si cat a costat tabloul!
    toate cele bune!

    Reply

    • Ra
      Dec 12, 2010 @ 17:59:32

      Buna, mersi pt compliment. Tabloul l-am luat din centrul vechi, sunt niste ateliere care vand doar cele necesare pictorilor. Cred ca cel mai usor ti-ar fii sa intrii de pe Lipscani, e strada in lucru acum – asa ca va trebui sa faci slalom printre gropi, dune de pamant si muncitori. Dc intrii de pe Lipscani, pe partea dr vei avea un gang si se vad inauntrul lui atelierele. Mai sunt un anticariat si un Hippie Hippie Shake in acelasi gang. Tabloul din imaginea postata a fost 28 ron parca si celalalt – care e mai mare, a fost 34 ron. Cele in ulei erau in jur de 50 ron. Seara frumoasa!!

      Reply

  2. Janiss
    Dec 12, 2010 @ 15:20:50

    Trebuie sa fie relaxant sa pictezi! Eu mu am pus mana pe o pensula de cativa ani. Abia astept sa-ti vad opera in culori! Dar si mai mult mi-as fi dorit sa te vad pe tine inainte… Se apropie si Sarbatorile de iarna si in curand voi pleca acasa. Mult spor la pictat!

    Reply

    • Ra
      Dec 12, 2010 @ 17:53:59

      Ola! Uite, promit ca marti ne vdm la un suc!! M-ai sunat numai cand eram plecata din tara, am avut si ceva probleme cu tel si am pierdut majoritatea nr din agenda, dar nu am nici o scuza pt a nu iti fi dat macar un sms inapoi! Ma revansez marti, promit!!!

      Reply

Leave a Reply

