“tu za mauntains”

Un amic mi-a spus azi ca nu credea sa imi placa vreodata ceva iarna… Nici chiar eu nu as fi putut sa cred ca iarna are parti frumoase, atat de frumoase incat sa te faca sa nu simti frigul si sa nu iti doresti sa te intorci acasa.

Cu siguranta conteaza si compania, vorba aceea: “omul sfiinteste locul”!

O zi de iarna mai lunga ca aceasta nu puteam avea: la ora 7 dimineata ieseam din Bucuresti, avand Predealul ca destinatie. Da, eu, am fost la munte si daca vreti sa stiti – a fost chiar initiativa mea! Si, Da, era zapada, ba chiar era zapada ca in povesti si a parca niciodata nu a nins mai frumos ca azi.

Ce am facut la Predeal? Clabucet va spune ceva? Dar snowboard-ul ce va spune? Va raspund eu – punem impreuna: zapada, ninsoare, partia Clabucet, placa de snowboard si una bucata Raluca si va rezulta o zi de iarna FRUMOASA!!!!

Concluzia zilei de azi: nu e dracul atat de negru si nici iarna atat de ingrozitoare! Ar putea chiar sa imi placa cate ceva la draga de ea – iarna ;)!!

Cum sa nu iti placa asa ceva?

Ra

3 Comments (+add yours?)

  1. Marius
    Dec 10, 2010 @ 23:43:23

    Frumoase pozele, ma bucur pentru ziua ta frumoasa! Mi-as dori sa am si eu una la fel, desi mi-e teama ca mi-as rupe picioarele pe placa sau schiuri :).

    Reply

  2. Corinas
    Dec 12, 2010 @ 18:29:11

    Ha ha ha haaaa 🙂 Nu-mi vine sa cred ce tocmai am citit. Esti sigura ca nu ti-a spart cineva blogul si a scris in locul tau? 🙂

    Reply

Leave a Reply

