Zi absolut ingrozitoare!!!

Sambata. Zi normala de decembrie. Ger cat cuprinde, ceva ceata in departare cand m-am uitat pe fereastra azi dimineata. Nimic care sa para ca voi insemna azi in calendar startul la sezonul zilelor grele de iarna la munca. Acelea in care te intrebi ce cauti in avion si nu la caldura, acasa, in patul tau eventual, infofolita – cu un ceai cald si o carte buna in mana.

Am avut cursa la Amsterdam. O cursa normala, nici prea lunga, nici prea scurta, pasageri minunati si foarte linistiti, urma sa decolam la 10.10 si sa aterizam la 17.00…

Am ajuns la aeroport pe la 8.45 am, am decolat la timp si putin inainte sa aterizam la Amsterdam, faceam socoteala cu colega mea, asezate pe strapontina ca doua dive din filmele anilor ’60, ca ajungem cu 12 min inainte la Ams si daca avem noroc si plecam repede, poate ajungem inainte de ora 17 la Otopeni inapoi. Ce sa credeti? Cand imi imaginam eu ca voi merge si la cinema dupa cursa, a luat cuvantul comandantul care ne-a anuntat cu regret ca vom ateriza la Bruxelles. Datorita condtiilor meteo de la Amsterdam, si anume – o furtuna de zapada, s-a inchis aeroportul. Schiphol-ul nu a mai fost inchis de f mult timp, azi pur si simplu a fost atat de ingrozitor, incat nu au facut fata sa curete pista…

Bun, redirectionati catre Bruxelles, pasagerii ca de obicei nu au ascultat anuntul atenti si au inceput sa intrebe ce si cum e cu Bruxelles-ul asta… Au urmat explicatiile, nici noi nu stiam cat va dura si ce se va intampla. Pasageri cu conexiuni catre Atlanta, Vancouver, Montreal, Toronto, NY, Londra, Toulouse…

Multumesc lui Dumnezeu, au fost oameni minunati care au inteles perfect ca nu e vina noastra si nici a companiei, asa cum incerca un (singur) pasager sa-i instige pe ceilalti si au asteptat cuminti in avion. Nu vreti sa stiti ca asteptarea aceasta s-a prelungit pt 6 ore cu pasagerii la bord. Cu toate eforturile noastre si ale dnului cdt, abea dupa 6 ore am reusit sa plecam inspre Amsterdam. Acolo situatia nu a mai fost atat de roz pentru ca oamenii isi pierdusera rabdarea si nimeni in intelegea de ce am venit atat de tarziu sa-i luam… De parca ne opriseram sa vizitam Grand Place la Bruxelles si am intarziat cascand ochii aiurea…

Intr-un final, pe la 22.15 am ajuns la Otopeni intr-o furtuna de aplauze de data aceasta, binemeritate as spune eu pentru ca nici nu am simtit cand am aterizat!!!

Uffaaa, a venit iarna deci, de acum ma astept la intarzieri, ramaneri ad-hoc, redirectionari… Sa speram ca trece iarna, vine vara si toata lumea va fii multumita!! Pentru ca a fost o zi a dracului de grea!!!!

Thx pasagerilor intelegatori si echipajului minunat, a trecut totusi si cursa aceasta care parea interminabila la un moment dat…

In sfarsit, putina liniste, ma asteapta un dus fierbinte si un somn bun!!!

Ra


P.S. Am citit pe internet ca toate zborurile pe aeroportul Schiphol au fost intarziate ieri cu cel putin 3 ore si ca probabil a fost cea mai mare ninsoare din ultimii 20 de ani… Uffaa… I’ve been there!!!

Leave a Reply

