Ganduri colorate

cateodata as vrea sa te uit iar cel mai greu imi e sa iti spun “la revedere” si simt uneori ca nu apartin acestui trup asa ca tin secrete doar ca sa am de ce sa ma ancorez, sa am ceva numai al meu adevarul e ca te iubesc prea mult si asta ma sperie cateodata sunt “an up & down person” si uneori imi place asta si alteori urasc asta la mine imi este intotdeauna frica atunci cand te uiti in ochii mei dar cel mai frica imi este sa nu te pierd ma trezesc visand la tine cu ochii deschisi cateodata de cele mai multe ori visez colorat cand e vorba despre tine inca simt fluturi in stomac si ma gandesc ca prea mult lipsesti de langa mine asta ma face sa ma intreb daca vei fi vreodata acolo cand voi cadea, sa ma ajuti pentru ca niciodata nu ma auzi cand te strig si e normal sa fie asa, esti prea departe existi doar in imaginatia mea faci parte din viata mea doar pentru ca si eu fac parte din a ta la fel cum fiecare dintre noi suntem parte din viata altor persoane care ne sunt aproape in fiecare zi dar pe care le-am schimba oricand pentru a da aroma diminetilor trezindu-ne impreuna razand adormind impreuna atat de fericiti sau poate doar recunoscatori pentru iubirea ce ne-o purtam in ciuda lumilor diferite din care facem parte nu mi-e teama sa recunosc imi asum asta si merg inainte trista si vesela deopotriva

RA

Leave a Reply

