Terapie

Cine ma cunoaste stie ca urasc iarna. Poate motivul major sunt chiar sarbatorile din aceasta perioada a anului, perioada peste care nu pot sa trec de cativa ani. Imi vine sa ma ascund undeva departe, intr-un colt de lume unde nu au auzit de Craciun, unde nu miroase a cozonac si a nuci la cuptor si unde nu exista brad impodibit si luminite de Craciun. Imi vine sa ma ascund acolo unde nu razbat versuri gen “baby, please come back home for Christmas” si unde viata se desfasoara normal, fara sa amorteasca tot si toate datorita inghetului si a sarbatorilor.

“Sunrise, sunrise
Looks like mornin’ in your eyes
But the clocks held 9:15 for hours
Sunrise, sunrise
Couldn’t tempt us if it tried
‘Cause the afternoon’s already come and gone

And I said hoo…
To you

Surprise, surprise
Couldn’t find it in your eyes
But I’m sure it’s written all over my face
Surprise, surprise
Never something I could hide
When I see we made it through another day

Then I say hoo…
To you

And now the night
Throw its cover down
Mmm…On me again
Ooh…and if I’m right
It’s the only way
To bring me back

Hoo…
To you
Hoo…”

Asta a fost o paranteza, sa revenim deci…

Cand ingheata tot, inghet si eu. Cand se aluneca pe jos, se aluneca si in sufletul meu. Nimeni nu reusescte sa stea in pici0are in sufletul meu, toti aluneca si pana la urma cad, disparand in haul uitarii… Copacii sunt inghetati, masinile la fel, peste tot s-au format turturi care incet-incet vor prinde forme nebanuite, pe jos e gheata, in aer e gheata, in cer cu siguranta e gheata si asta te impiedica sa vii la mine. Dar pe mine nu ma impiedica sa te astept.

Stiu ca cea mai buna terapie atunci cand ai o teama e sa ti-o infrangi printr-o lupta directa. Ti-e frica de intuneric? Bun, stai in intuneric – pana la urma te vei obisnui si iti va trece. Nu iti va mai fi teama de intuneric la un moment dat.

Mie mi-e teama de decembrie, de colinde, de Mos Craciun, de bradul frumos impodobit si de ferestrele frumos luminate. Mi-e frica de aroma copilariei in perioada sarbatorilor, de amintiri, de amorteala din ziua de dupa Craciun, ziua de dupa revelion… Da, mi-e teama de 26 decembrie si de 1 ianuarie. Doamne, ma ingrozesc zilele acestea in care toti sunt amortiti si nimeni nu misca nimic pe intreg teritoriul sufletului meu inghetat si el…

Asa ca anul acesta am sa strang din dinti si am sa ma prefac ca ascult cu drag cantece de Craciun, am sa ma prefac ca impodobesc un brad si ca pun lumini la fereastrele noii mele case… Si am sa ma prefac ca nu ma doare, ca nu te caut, ca nu te astept si mai ales ca nu sufar inca un Craciun departe de tine. Am sa cant pana si “baby, come back home for Christmas” cu zambetul pe buze. Un zambet tamp si cat mai fals, dar ce conteaza? Zambetul e important, restul sunt detalii si tu nici macar nu vei stii ca anul acesta ma prefac ca imi place decembrie…

Ahhh, cat as vrea sa fug departe si sa ma intorc prin martie in viata mea…

Ra

4 Comments (+add yours?)

  1. Vlad
    Dec 02, 2010 @ 02:46:20

    nu trebuie sa te prefaci si mai ales nu trebuie sa vrei sa fugi…e atat de simplu sa fugi..mai greu e sa lupti si cu fiecare lupta CRED ca devii mai puternic…subliniez “cred” pentru ca desi am incredere in zicala asta inca mai am mici dubii in adancuri ca e adevarata. si mai vreau sa iti …impartasesc.. ceva ce ma ajuta pe mine..nu mereu dar farmecul tine uneori…acel ceva e un zambet cat mai natural si mai din suflet cu putinta ..chiar si pentru o secunda..nush eu pot sa fiu cel mai trist om posibil..cand ridic colturile gurii zici ca esti pe mare intr-o furtuna si se arata o raza..chiar si pt scurt timp…ma incalzeste. cu toate ca nu stiu povestea ta mi-ar placea sa stiu ca pot sa te incalzesc macar pentru un moment cu o vb buna… ai grija si fruntea sus!

    Reply

    • Ra
      Dec 02, 2010 @ 09:54:48

      Din (ne)fericire suntem toti diferiti… Imi dau seama ca cine nu ma cunoaste isi imagineaza ca nu zambesc, probabil. Din contra, imi place sa zambesc si am atat de multe motive sa o fac. Insa uneori am si asemenea momente de (nu stiu cum sa le numesc) in care imi vine sa fug si sa ma ascund… Thx pt gand.

      Reply

  2. larisa
    Dec 04, 2010 @ 18:03:51

    Raluuuuuuuuuu congelam aici si eu urasc iarna urasc frigul asta insuportabil brrrr
    vreau caldura si soare 😀
    pup scumpo

    Reply

    • Ra
      Dec 05, 2010 @ 01:56:02

      Nu vrei sa stii prin ce am trecut eu azi… Am sa pov maine pe blog pt ca acum sunt prea obosita!!! Pup caldurosi!!

      Reply

Leave a Reply

