La Multi …, Romanie!!!

De ziua nationala a Romaniei eu nu urez nimic acestei tari. Nimic cu care sa ma mandresc. Nu exista nimic care sa ma faca sa sarbatoresc azi ziua nationala a tarii mele.

In drum spre casa azi dimineata am ascultat radio ZU. Invitata “marea artista internationala INNA”… Inna asta nu leaga doua cuvinte corecte in limba romana, zau asa… Mai mare rusinea. Si era invitata sa ureze La Multi Ani Romaniei, tara e care ea e foarte mandra, dupa spusele ei. Cred ca numai cineva care se exprima in limba nativa asa ca INNA, poate fii mandru ca e roman… Sa ma ierte Dumnezeu si cei care vor sari de … in sus, dar ce-i asa de pretios la tara asta ca sa fiu mandra de ea?

Ia sa vedem, voi de ce sunteti mandrii ca SUNTETI romani? Ca eu nu reusesc sa gasesc un motiv cat de mic…

Sa-i ureze Google La Multi Ani, Romaniei, eu zic “Pas” si “sa traiti bine!”!!!


Ra

 

18 Comments (+add yours?)

  1. Razvan
    Dec 01, 2010 @ 12:24:47

    De pe google.ro ar trebui sters butonu cu I`m feeling lucky… nici de ala nu mai avem..pacat

    Reply

  2. ioana
    Dec 01, 2010 @ 12:28:24

    ma simt norocoasa ca sunt romanca pentru ca altfel nu stiu daca aveam motive sa ma mai zbat ca sa emigrez..:)) acum sincer nu prea avem de ce sa fim mandri..mandri poate ca avem atatea bogatii dar ni le exploateaza altii..mandrii ca avem valori, dar lucreaza pt altii..mandri ca suntem in urma bulgariei..mandrii ca ai nostri fac atatea nenorociri prin alte tari..mandrii ca romania = tara de rromii pentru UE…mandrii ca avem datorii la FNI cat pentru alte 2 tari..te pup.

    Reply

  3. Vlad
    Dec 01, 2010 @ 13:05:32

    nu exista cetatei ai romaniei..ai x-tari… exista cetateni ai planetei. mie imi place definitia asta:)

    Reply

  4. ioana
    Dec 01, 2010 @ 17:26:53

    PUP SI DE LA MINE..MISSED YOU..ESTI BINE?

    Reply

  5. ioana
    Dec 01, 2010 @ 19:29:15

    ma bucur pentru tine..sper ca vei posta cateva poze de pe acolo..:D macar asa sa mai ies din stresul testarilor de la facultate..:))

    Reply

  6. ioana
    Dec 01, 2010 @ 21:47:24

    sa fie, dar dupa cearta cu barbati-miu numai de testari nu imi mai arde..merci oricum..bafta si tie la selectie :)) pups.

    Reply

  7. ioana
    Dec 02, 2010 @ 02:06:31

    cred ca am intrat pe ultima suta de metri cu relatia noastra..maybe it’s not meant to be..habar n-am ce mai simt, ce mai vreau…as vrea sa fie totul ca la inceput dar nu se poate..pups

    Reply

  8. ioana
    Dec 02, 2010 @ 13:34:24

    merci..am facut 45 de puncte din100 la testare..:)) ma aflu printre cei smecheri:)))pups.

    Reply

  9. ioana
    Dec 02, 2010 @ 19:05:14

    sa vedem saptamana viitoare daca mai sunt printre destepti sau printre codasi..4 testari in 5 zile..:)))dupa care o saptamana vacanta fara internet sau telefon ..:D

    Reply

Leave a Reply

