Osho

Am citit “Intuitia- cunoasterea de dincolo de logica”, scrisa de Osho…

Recunosc ca imi place, desi pana acum am ras de Alina ca a luat-o razna cu Osho si cu pietrele ei :)!!

Voi ati citit Osho? Va place? Credeti in ceea ce spune el?

Ra

11 Comments (+add yours?)

  1. irina
    Nov 24, 2010 @ 15:41:21

    DA, am citit pe la 16 ani si nu am inteles nimic.
    O am acasa la mama, asa ca o voi lua si o voi reciti. Have a nice day.

    Reply

  2. Corinas
    Nov 24, 2010 @ 16:01:59

    Mie Osho mi se pare o facatura. Toate invataturile lui s-au dus pe apa Sambetei, dupa ce am vazut o filmare sinistra cu el, pe Youtube, in care se prostea aiurea si vorbea cu injuraturi. Penibil.

    Reply

  3. cinenicinutegandesti
    Nov 25, 2010 @ 09:30:42

    Da, am citit Osho, n-am vazut postarea cu el, nici nu era nevoie… Am luat si de la el si de la altii ceea ce mi se potrivea. Daca el este inconsecvent cu sine e problema lui, eu ma focusez pe lipsurile mele si incerc sa nu ma dezamagesc.

    Reply

    • Ra
      Nov 25, 2010 @ 10:09:51

      Asa m-am gandit si eu cand am spus in sinea mea ca Osho are niste teorii bune ;). Ca e bun la teorie si la practica nu – asta e chiar treaba lui. In alta ordine de idei, ieri am stat 3 ore la Viena si am avut timp sa citesc cate ceva din carte, destul de mult, si e super! Chiar am sa unesc unele pasaje in care ma regasesc pentru a da nastere unui post superb. Asta daca imi permiti sa te citez, bineinteles. (nu mai spun ca m-am laudat la tot echipajul cu dedicatia mea). ZI frumoasa!

      Reply

  4. cinenicinutegandesti
    Nov 25, 2010 @ 12:16:46

    Citandu-ma, ma ridici pe piedestal si-mi convine,ca sunt orgolioasa cateodata ;).
    Dedicatia o meriti si sper sa merit si eu dedicatia pe care mi-as dori sa o primesc de la tine. Lectura placuta!

    Reply

  5. mihai
    Nov 25, 2010 @ 21:42:31

    o idee! eu am aplicat-o ! traieste pt tine !
    http://suicidemachine.org/

    Reply

    • Ra
      Nov 26, 2010 @ 05:21:16

      Mmihai, eu sunt realmente indragostita de facebook, twitter, mail si blog… Nici moarta nu as renunta la vreuna dintre ele. Am sa scriu un post despre asta intr-una din zilele urmatoare! Eu traiesc pt mine, eu am creat conturile, nu ele pe mine! Deci, implicit, ele “asculta” de mine, nu imi guverneaza viata. In plus, in lista de fcbk am doar oameni pe care-i cunosc personal si bine, nu doar intalniti fugitiv prin viata. Pe twitter urmaresc oameni interesanti, organizatii de la care aflu multe si pot invata la fel de multe. Prin mail tin leg si rezolv o multime de chestii fara a implica costuri precum telefonia… Si cu blogul e alta poveste, e toata inima mea in randurile acelea, cine poate si stie, imi citeste sufletul acolo. Pt mine va fii cea mai de pret amintire..

      Reply

  6. Relu
    May 15, 2014 @ 23:54:57

    Osho e tare de tot. Merită studiat, e absolut genial. Şi nu doar studiat, ci şi practicat. E aur pur.

    Cărţie lui cel mai bine le citiţi în engleză, adică în original.

    Majoritatea celor traduse în română sunt traduse bine, Dhammapada lui Buddha ilustrată de Osho, etc

    dar unele de exemplu Sămânţa de Muştar, sunt traduse prost pe alocuri. Traducătorul adaugă fraze, adică traduce în română altceva decât zice osho în engleză.

    Chiar merită, e revoluţionar. Cu totul unic.

    https://www.youtube.com/watch?v=G9wovEzwkhg Christians are Heretics according to the Bible
    https://www.youtube.com/watch?v=ZUDmasDGdYk Osho – Books i have loved ( grandioasa bibliotecă personală a lui Osho )
    https://www.youtube.com/watch?v=GO5h1k1SkKw How to punch faster with lightening speed – Sifu Freddie Lee
    https://www.youtube.com/watch?v=agAVSzN5yeE Zen Martial Arts – TAO OF FREDDIE’S MODERN KUNG FU
    https://www.youtube.com/watch?v=UQTqXAM67Qc Osho is a Master, I am Not – PHILOSIA
    http://www.ptmistlberger.com/lore-of-the-magi.php Osho, John Dee, and the Greatest Library in the World (fragment din cartea The Three Dangerous Magi)

    Şi pentru cei ce au în cap numai Rolls Royceuri, şi care nu au citit nici o carte de-alu osho dar au impresia că ştiu totul despre el , îi anunţ că ei sunt cei care pierd distracţia, nu osho.

    Dacă oamenii l-au iubit şi i-au făcut cadou rolls royce-uri, ceasuri, şi piscină olimpică, e plăcerea lor. Au fost inteligenţi, au avut bani, şi au făcut cele mai frumoase cadouri maestrului. Şi maestrul nici măcar nu a avut rolls royceurile alea, erau ale comunei, ale celor care trăiau în comuna făcută de el in SUA – Rajneeshpuram , Oraşul lui Rajneesh.
    Singurul oraş din lume unde nu erau săraci, hoţi, violatori. 4 ani de zile nici o crimă de nici un fel.
    Desigur, că un asemenea oraş a fost declarat “oraş ilegal”, deşi nici nu există această noţiune.

    Osho e cel mai periculos om din lume, i-a fost interzisă intrarea în aproape toate ţările. Un om ca el, care rar ieşea din cameră, a reuşit să saboteze toate structurile de sclavie de pe această planetă.

    http://www.youtube.com/watch?v=_XflR-oYQjc Omul intelept va prefera sa moara decat sa fie sclav

    “Făcătorii de bine”, care sunt de părere că mai bine făcea osho ceva cu rolls royceurile alea şi ajuta săracii, sunt pur şi simplu inconştienţi de ce spun. Osho a ajutat săracii mai mult decât oricine altcineva.
    Dacă a ajuta săracii înseamnă a le da bani şi mâncare, să-şi perpetueze existenţa în acelaş stil distrugător şi periculos pentru ei înşişi şi pentru viaţa pe întreaga planetă (din cauza populaţiei prea mari, prostiei prea mari, etc), atunci mai bine cereţi-i lui iisus hristos să transforme nişte munţi în pâine şi nişte lacuri în vin de calitate.

    http://rutube.ru/video/f9192653fdf407798cd3333a76429425/ Teroristu Spiritual Osho Rajneesh

    Reply

Leave a Reply

