Tic-tac Tic-tac

Tic-Tac… Tic-Tac Tic-Tac…

Tot ce aud in linistea asta asurzitoare este ticaitul nemernicului de ceas care doar imi striga sfidator ca timpul trece. Aproape ca imi urla in ureche.

Tic_tac… Tic-Tac Tic-Tac…

Uneori linistea noptii ma omoara incet, vorbesc despre o moarte lenta, deloc dulce. Ca o senzatie de goliciune sufleteasca cum rar iti este dat sa traiesti. Amaruie, daca va intrebati ce gust are. Pare ca ti se scurge tot sangele din vene in avalanse de neoprit, ca o cascada aproape neagra. Toate acestea in timp ce nemernicul de ceas imi aminteste ca timpul trece.

Tic_tac… Tic-Tac Tic-Tac…

E noapte si e rece. In mod normal nu m-ar deranja. Poate doar putin pentru ca prefer noptile sufocante de vara… Insa azi ma deranjeaza. Pentru ca noaptea, linistea si ticaitul ceasului s-au unit si tot ceea ce isi doresc e sa imi sopteasca fiecare ca timpul trece.

Tic_tac… Tic-Tac Tic-Tac…

Putina ceata s-a ridicat deasupra lacului. Ma intreb ce fac lebedele acum? E noapte, e frig, e liniste. O liniste care nu imi place. Azi nu imi place linistea asta ciudata. Ma intreb ce vrea sa imi spuna nopatea asta rece? Ca timpul trece?

Tic_tac… Tic-Tac Tic-Tac…

Stiu!!!! Taceti cu totii! Si tu noapte friguroasa, si tu ceas primit cadou!! Si tu liniste prevestitoare de nenorociri!!! Taceti!!! Nu vreau sa mai aud ca timpul trece, nici ca nu se mai intoarce, nici macar ticaitul ceasului nu vreau sa il mai aud in casa asta de unde vad doar ceata care se ridica deaspra lacului in linistea noptii!!!!!


Tic_tac… Tic-Tac Tic-Tac…

Tic_tac… Tic-Tac Tic-Tac…

Tic_tac… Tic-Tac Tic-Tac…

Tic_tac… Tic-Tac Tic-Tac…

Tic_tac… Tic-Tac Tic-Tac…ĘTic_tac… Tic-Tac Tic-Tac…ĘTic_tac… Tic-Tac Tic-Tac…ĘTic_tac… Tic-Tac Tic-Tac…

Ra

Leave a Reply

