Bella este lampadar. Sau veioza? Hmm…

Cine ma lamureste?

Ra

16 Comments (+add yours?)

  1. ioana
    Nov 22, 2010 @ 00:18:05

    eu zic ca mai degraba seamana cu o lampa de citit de tip feng shui..insanatosire rapida bellei..merita acest nume..bafta la examen si un pupic mare si calduros de la mine

    Reply

    • Ra
      Nov 22, 2010 @ 09:52:36

      Daaaaa, am sa incerc sa o trag de coada ca sa vad dc lumineaza!!! Thx pt ca nu ai uitat de examen, pupicei!!

      Reply

  2. Marius
    Nov 22, 2010 @ 11:29:18

    Stiam de examen, dar nu stiam cand e. De fapt, nici acum nu stiu. Bafta multa si-ti tin pumnii! Oricum sunt convins ca-l treci!

    Reply

    • Ra
      Nov 22, 2010 @ 18:12:12

      E pe 13 dec, dar cred ca il mai aman pt ca nu am mai invatat in ultimul timp asa cum mi-am propus si nu vreau sa-l dau decat o data si sa iau scor cat mai bun de la prima incercare!

      Reply

  3. larisa
    Nov 22, 2010 @ 12:35:17

    cu o veioza dulce dulce seamana Bella.Take care
    Pup

    Reply

  4. Vlad
    Nov 22, 2010 @ 14:21:04

    Eu zic ca mai repede este o boxa:)

    Reply

  5. Corinas
    Nov 22, 2010 @ 14:52:42

    Draga de ea, ce frumoasa e 🙂 Ii doresc sa se faca bine cat mai repede si sa semene cu ce vrea ea, lampadar, veioza sau ce-o fi…

    Reply

    • Ra
      Nov 22, 2010 @ 18:10:48

      Cica cu o boxa ;), asa mi-a soptit cineva :))))!!! Multumim pt urari, incepe sa se regenereze tesutul acolo, thx God!!

      Reply

  6. ioana
    Nov 23, 2010 @ 09:55:09

    cum sa uit? abia astept o veste buna din partea ta..nu stiu daca ti-am zis dar m-am inscris la engleza-italiana si fac si masterul la snspa pe studii administrative europene..iar din vara ne mutam cu tot cu Aby la Londra.pupicei

    Reply

    • Ra
      Nov 24, 2010 @ 02:51:13

      Wow!! daca te pot ajuta cu ceva la italiana… Eu am atestat de la Ministerul Invatamantului, bla-bla-bla :). Tre’ sa imi spui cum vine asta cu mutatul!!! Iti tin pumnii!!!

      Reply

  7. ioana
    Nov 25, 2010 @ 22:48:18

    deocamdata nu ai cu ce pt ca-s notiuni simple pe care le-am invatat prin pelerinajele din roma..bine insa de tinut minte..pai cu mutatul e simplu..ne-am decis (eu si alex) sa ne mutam din vara (iulie) la londra..eu plec prin work and travel si el si-a gasit printr-un amic job acolo..poti spune ca plecam de nebuni :)))

    Reply

    • Ra
      Nov 26, 2010 @ 05:12:51

      Superba Lindra, va invidiez! Tre’ sa imi explici cum sta treaba co work and travel! Buna alegere Londra, e singurul oras care m- fascinat din prima clipa si mi-a furat inima iremediabil!!!

      Reply

Leave a Reply

