Cromozomul din valiza ;), de Maria Orha

In primul rand, imi cer scuze pentru intarzierea cu care ii multumesc unui om minunat…

Am primit acum o saptamana cartea “Cromozomul din valiza” a scriitoarei Maria Almasi, care insa semneaza sub pseudonimul Maria Orha (numele de fata al mamei ei, ce cadou frumos). Maria a fost foarte draguta si mi-a trimis cartea prin curier, iar acum sunt nu numai fericita posesoare a cartii, ci si a unei dedicatii personalizate.

Pentru mine aceasta este o onoare, o dovada ca omenia nu a disparut de tot (chiar daca e pe cale de disparitie la neamul nostru mai ales) si ca inca facem gesturi frumoase, chiar si pentru necunoscuti. Pe Maria o cunosc de pe blogul ei Cinenicinutegandesti, iar ea este o cititoare a blogului meu.

Ii multumesc pe aceasta cale pentru cadoul si pentru surpriza pe care mi le-a facut.

Sper sa iti intorc, intr-o zi, acelasi cadou si aceeasi surpriza, Maria, multumesc.


Ra

2 Comments (+add yours?)

  1. cinenicinutegandesti
    Nov 21, 2010 @ 22:36:14

    Deabia astept sa-mi intorci surpriza, voi fi cea mai fericita ,,closca literara” :). Asa m-a poreclit o mai tanara colaboratoare si sper sa-mi merit porecla si sa pot ajuta cat mai multe vise sa devina realitate. Multumesc mult pt tot, m-au coplesit cuvintele tale.

    Reply

Leave a Reply

