Io adoro il Suuuuuud

Mihai, multumesc pentru film, suuuuuuuuuppeeerrrbbbbb!!!!!!

Asa este, cine ajunge in Sud plange de doua ori: la venire si la plecare… Iar dupa ce pleci din Sud, ramai mereu cu o rana deschisa in suflet, dorul de Sud nu trece niciodata pentru ca odata ce ai inteles Sudul, nu ai cum sa nu-l iubesti ;).

Scapece in posta :)!!

Pupicei,

Ra

10 Comments (+add yours?)

  1. larisa
    Nov 15, 2010 @ 12:15:12

    Ra de unde il putem lua?

    Reply

    • Ra
      Nov 16, 2010 @ 01:03:35

      Vezi la Napoletaneita, e un comentariu cu linkul care directioneaza catre film. Dar e in Italiana. Deabea a aparut si la ei in cinema, asa ca nu cred sa il gasesti si tradus, inca.

      Reply

  2. larisa
    Nov 15, 2010 @ 23:04:24

    unde il gasesc doresc sa-l vad ohh si ar fi minune daca l-as gasi cu subtitrare in engleza

    Reply

  3. mihai
    Nov 16, 2010 @ 11:26:54

    buna Raluca ,linkul e o completare la ce am afirmat eu ca e adevarat cuvant cu cuvant pana in cele mai mici detalii ceea ce ai scris despre napoletani ,de fapt cel mai bun lucru scris de o romanca despre ei citit de mine ! iar cand am vazut filmul ,si cum il indopa maica-sa pe Volpe mi-a venit sa rad ..citisem la tine pe blog :))!!
    pentru larisa ..uite un site f bun cu filme din italia ..multe trimit in megavideo iar calitatea e destul de buna ,nu are numai filme italiene (de exemplu eu vad acum il diario una squillo per bene..care este de fapt celebra serie BBC the Secret Diary Of A Call Girl ..un film interesant ,plin de unor englezesc si destul de profund desi in aparenta ..
    site-ul este http://www.italia-film.com/
    daca vreti va mai dau si altele !
    pupici si eu !:))

    Reply

    • Ra
      Nov 16, 2010 @ 12:19:04

      Daaa, gandeste-te ca eu am trait toate acestea cu un napoletan doc in casa :))))))) si Pompea, mama lui, e cea mai buna si frumoasa mama napoletana!!! Multumesc inca o data, mama si-a cumparat si ea dvd-ul sa il vada, e de vis. Iar diseara am sa il revad si eu. Pups si zi frumoasa. Vin vineri la Fregene ;).

      Reply

  4. larisa
    Nov 16, 2010 @ 13:58:02

    yuppyyyyyyy mi-am facut rost de film asa ca iau dictionarul italian-roman si ma uit :))
    Mersi Mihai 🙂

    Reply

  5. mihai
    Nov 17, 2010 @ 13:29:57

    cu placere Larisa ,o sa va mai recomand filme dar numai daca au legatura cu temele Ralucai :))!

    Reply

Leave a Reply

