Clar de inima…

Parul meu e mai decolorat de soare acum, pielea mea mai arsa, chipul mi-e mai ridat si sufletul mai trist…

Inca o zi fara tine… Inca un anotimp, un an care se incheie, inca un Craciun care va veni. Si tot fara tine…

De ce te-oi iubi atat de mult? De ce continui sa te astept? De ce nu ma opresc sa sper? Uneori obosesc, dar ti-am spus-o de nenumarate ori… Uneori ma rup de mine insami si vreau sa evadez din viata mea… Dar nu pot alerga decat in directia ta…

“Imi deschid ochiul

si te privesc.

Umarul meu, inima mea, frigul,

totul flutura inapoia lui

adioma unei cozi d ecometa.

Bratul mi-l intind spre tine –

cinci steaguri stralucitoare – unghiile,

fulgera ridicate pe-o singura, nevazuta

coloana.

Tampla, obrazul, mi le adaog

tamplei, obrazului tau,

si sunt numai tampla sunt si numai

capat de spranceana.

Iar cand iti spun: Te iubesc, –

trupul meu e numai prima litera, T,

iar restul

azvarlire.

Numai in somn ma risipesc egal

in mine insumi,

dar atunci sunt imbratisat

de visuri de pe o alta planeta

plina de statui care imita

absurdele, infernalele forme

ale nemiscarii –

si trupul acela in relief

nu-mi apartine.”

(Poem, Nichita Stanescu)

…mai este atat de putin… si ajunge la tine…

Ra

6 Comments (+add yours?)

  1. irinaury
    Nov 13, 2010 @ 18:43:04

    šŸ™‚

    Reply

  2. larisa
    Nov 13, 2010 @ 22:32:09

    si eu astept..dar simt ca nu mai pot m-a obosit asteptarea, m-a obosit linistea si durerea ce se asterne in fiecare noapte,in fiecare zi si doare si mai rau cand vine Craciunul pe care il iubesc atat de mult si sunt iar singura šŸ˜¦ si eu sunt la fel ca tine scumpa mea dar asteptarea e prea dureroasa
    oare de ce continuam sa asteptam?oare de continuam sa speram?oare de ce ne incapatanam sa iubim?eu inca nu am gasit raspunsul la aceste intrebari si sunt atat de obosita…

    Reply

    • Ra
      Nov 14, 2010 @ 00:56:52

      Eu nu iubesc Craciunul, e singura sarbatoare pe careo detest.. pt ca mi s epare infinit mai dureroasa decat alte zile din an… De ce? Pur si simplu pentru ca…

      Reply

  3. Clarisa
    Nov 15, 2010 @ 10:17:22

    Si eu detest Craciunul din tot sufletul, pur si simplu in perioada asta sunt ca un arc intins al maxim.Cat despre asteptat ….. eu nu mai astept si nici nu mai sper, am obosit, si am ajuns la capatul rabdarii,puterii….

    Reply

    • Ra
      Nov 16, 2010 @ 01:01:47

      Eu nu am obosit. Si nu vreau sa obosesc vreodata. Face parte din viata… Oare ar fii la fel de frumoasa dc ar fii altfel?

      Reply

Leave a Reply

