Da

Sunt, intr-adevar oameni de care “ne lovim” nu intamplator, ci cu un scop. Sunt oameni care ne schimba viata inca din prima clipa in care i-am cunoscut. Sunt oameni care ne iubesc pentru ceea ce suntem si nu pentru ceea ce am putea fii. Sunt oameni care ne ajuta fara sa o cerem macar. Sunt oameni care ne fac viata mai frumoasa cu o simpla privire sau un singur cuvant. Sunt oameni al caror zambet valoreaza mai mult decat toate hohotele de ras dintr-o viata. Sunt oameni minunati in jurul nostru. Totul e sa deschidem ochii, sa nu mai judecam, sa nu mai ranim…

Sunt oameni carora eu le multumesc pentru ca exista in viata mea…


Ra

8 Comments (+add yours?)

  1. Irinaury
    Nov 11, 2010 @ 12:34:35

    Optimism si zambet.

    Foarte frumos.

    Reply

  2. larisa
    Nov 11, 2010 @ 22:59:10

    si eu am intalnit un om deosebit si foarte asemanator mie u know who
    te pup scumpo

    Reply

  3. Andreina
    Nov 11, 2010 @ 23:04:53

    si eu iti multumesc ca esti in viata mea, nu de alta dar m-am simit avizata 🙂
    looove u sis!!!
    xoxo

    Reply

    • Ra
      Nov 12, 2010 @ 08:48:13

      Si tu, si el, si cei pe care i-am strans in jurul meu – asta inseamna ca merita, fiecare in felul lui, sa imi fie alaturi, sa faca parte din viata mea. Love u back, xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo

      Reply

  4. Lucia
    May 31, 2011 @ 13:37:43

    Si citind acest post nu pot sa nu ma gandesc la o carte superba care abea am inceput sa o citesc. “5 peope you meet in heaven” Mitch Albom. Sunt sigura ca ti-ar placea, un scriitor special.

    Reply

Leave a Reply

