Am adormit cu stelele

Aseara am adormit imbratisandu-ma cu stelele. De mult nu am mai vazut o asa noapte frumoasa cu un aer atat de placut si de cald. Iar cerul era atat de senin incat puteam sa ating stelele daca intindeam mana.

Le-am privit minute in sir gandindu-ma ca undeva, pe cealalta parte a planetei, pana si tu ai parte de un cer instelat, probabil la fel de frumos ca cerul meu. NU am sa stiu niciodata insa cum e cerul pe care il vezi tu… Esti atat de departe si totusi aseara mi-ai parut atat de aproape.

Am privit cerul si stelele minute in sir, pierzand notiunea timpului, gandindu-ma la tine, la mine, la noi, intrebandu-ma si negasind raspunsuri… Lacrimile pe care ma tot chinui sa le tin ascunse isi facusera loc incet in ochii mei care aseara au inotat in ele… Stelele au vazut tot si au coborat la mine. O stea m-a batut pe umar razand, in timp ce alta m-a luat de mana stanga pentru a ma ridica de pe nisipul rece si a intra in jocul lor vesel. Cine spunea ca stelele sunt reci? Il contrazic, stelele sunt fierbinti. O alta stea mi-a uscat lacrimile curse pe obraji si le-a gonit pe cele cuibarite in albastrul ochilor mei tristi…


Aseara am intrat in dansul stelelor cu ele de mana. Am dansat pe plaja pana la epuizare – avand promisunea lor ca in noaptea aceasta vor veni sa te ia de mana pe tine. Sa iti dea un sarut din partea mea si sa usuce lacrimile din sufletul tau.

Tin minte ca obosite fiind ne-am intins pe un chaise longue, eu cu stelele ne trageam sufletul pe plaja dupa ce m-am prins in dansul lor. Cine si-ar fi inchipuit ca am sa traiesc asa ceva? Nu stiu cati dintre voi danseaza cu stelele pe plaja… Eu am dansat cu stelele aseara. Apoi ne-am intins sa ne odihnim si am adormit. Imbratisata cu o stea, acoperita de o alta stea, vegheata de un cer plin de stele, gandindu-ma la tine si la sarutul pe care ti-l vor da in noaptea aceasta din partea mea…

Aseara am dormit cu stelele…

Ra

Leave a Reply

