Fericirea are nume de cal azi.

O cheama Russina si este un cal arab. Pentru mine este cel mai frumos cal arab…


Russina stie pe de rost desertul Sinai. Pentru ca de acolo vine. In visele ei alearga la galop printre dunele de nisip sub soarele arzator.

Russina este un cal singuratic pentru ca nu e innebunita dupa compania altor cai. Russina seamana cu mine ;).

Pe mine m-a acceptat din prima clipa. Russina si eu am avut o legatura, ceva gen “we had our moment” chiar daca nu ne-am unit cozile ca in Avatar. Ne-am unit inimile si asta e mai important.

Russina m-a dus cu ea la galop prin desert azi. M-a luat in visul ei si mi-a aratat locurile de unde a venit. Mi-a aratat care ii sunt radacinile si m-a purtat cand la pas, cand la trap, cand la galop – dupa pofta inimii ei. Inima mea a batut la unison cu a Russinei. Pentru prima data mi-am incredintat pe de-a intregul inima si increderea unui cal. A meritat pe deplin. Am inchis ochii si am visat cu ea. Am visat ca am ajuns in inima desertului si acolo locuiau beduinii. Russina ii cunostea pentru ca s-a apropiat increzatoare si mi-a soptit sa nu imi fie teama. Erau oameni buni, copii desertului si ei o asteptau pe Russina. O asteptau pe Russina si implicit pe mine.

Russina era mandra de calareata ei, iar eu mandra de calul meu. Amandoua iubeam visul in care eram. Pentru ca numai in cel mai frumos vis poti galopa cu calul in desert, printre dune, sub soarele arzator…

Russina, I love you!!!!!

Ra

P.S.كان يركب الروسية اليوم هافن…الروسي ، واليوم كان لي نفس القلب.قلب واحد ، واحد حب.رالوكا الروسي وإلى الأبد!

Leave a Reply

