Ma intreb

Ma intreb daca nu cumva, intr-o zi – cand ne va fi dat sa fim impreuna (si daca asta se va intampla in viata aceasta) va fi la fel de frumos ca ceea ce traim acum. Nu la fel de trist, ci doar la fel de frumos.

Ma intreb daca nu cumva imi voi da seama ca nu ne cunoastem si ca fiecare dintre noi iubim iluzia celuilalt, iubim si pretuim ceea ce ne lipseste – nu ceea ce avem…

Ma intreb daca am rade in fiecare zi la fel, chiar si dupa multi ani petrecuti impreuna, daca fiecare dimineata ar fi la fel de frumoasa si fiecare noapte la fel de fermecatoare in prezenta ta.

Ma intreb daca ne-am iubi cu aceeasi dorinta, lacomie, pasiune…

Ma intreb daca as fi capabila sa stau treaza o noapte intrega doar pentru a te admira pentru ca acum nu ma satur niciodata sa te privesc.

Ma intreb daca ti-as duce dorul si ti-as simti lipsa la fel de arzator ca acum, cand nu te am aproape…

Ma intreb daca prin stomacul meu ar dansa zburand milione de fluturi frumos colorati, ca de fiecare data cand te vad…

Ma intreb daca as tresari la vederea numelui tau pe ecranul telefonului meu…

Ma intreb daca as socoti in gand nerabdatoare cand ar trebui sa ma suni…

Ma intreb daca te-as astepta la fel ca acum, atunci cand vei fi plecat…

Ma intreb daca imbratisarea ta va avea acelasi efect si voi simti ca lesin de placere in pragul usii tale…

Ma intreb daca ma vei mangaia la fel de tandru…

Ma intreb daca ma vei incuraja la fel ca si pana acum…

Ma intreb daca fericirea mea ar purta si atunci numele tau?

Ma intreb, oare daca in viata aceasta voi ajunge sa traiesc in fiecare zi langa tine, oare fiecare zambet al tau imi va saruta sufletul la fel ca acum?

Ma intreb…

Raspunsul, singurul raspuns pe care il am e ca te iubesc… Si ca te astept mereu sa te intorci…


Ra

8 Comments (+add yours?)

  1. DeeDee
    Nov 03, 2010 @ 22:56:01

    Am trait ceva identic… Si in final a devenit relaitate. Este “LA FEL” in fiecare zi, deja de 2 ani πŸ™‚ Si stiu sigur ca va mai fi.. Chiar azi, mergand cu el in masina prin Buc, am auzit la radio o melodie pe care o savuram in zilele cand era al meu doar ocazional, o mel pe care o consideram “a noastra” si l-am intrebat: “De ce nu ne mai iubim ca atunci?” si mi-a raspuns.. ” Nu este adevarat, ne iubim mai mult ca atunci!!” Adevarat, intensitatea parca s-a schimbat putin, dar asta pt ca ne vedem zi de zi, noapte de noapte. IUBIREA insa e acolo si e frumoasa!! Imi puneam si eu aceleasi intrebari ca si tine.. Imi regasesc poveste de dragoste in publicatia ta de azi πŸ™‚

    Reply

    • Ra
      Nov 04, 2010 @ 00:44:09

      Doamne, uneori cred ca sunt singura care iubeste un vis, alteori ma bucur cand vad ca si altii traiesc acelasi vis – dar ma doare cand ma gandesc ca si pe ei ii doare… Si nimic nu ar fii mai frumos ca el sa fie al meu in aceasta viata. La noi insa e prea tarziu, visam asa de prea mult timp…

      Reply

  2. Oscar Wilde
    Nov 04, 2010 @ 19:00:33

    ur words making me very moody

    Reply

  3. ady
    Nov 04, 2010 @ 20:49:06

    interesante intrebari … sper sa gasesti rapunsurile ..acolo unde le doresti…nu esti singura care iubeste un vis…un batrin mi-a spus odata ….ca pentru ca o dorinta sa se implineasca trebuie sa o simti,sa vrei implinirea ei cu toata fiinta….

    Reply

Leave a Reply

