Adio, Captain!

Ce veste trista am primit ieri… Domnul comandant Cosac Aurel a plecat dintre noi. S-a inaltat la cer, de data aceasta fara sa se mai intoarca…


Vestea a venit ca un soc pentru ca mi se pare incredibil ca un om atat de plin de viata sa nu mai fie printre noi. Imi aduc aminte perfect, ca si cum ar fi fost ieri, cum m-a tinut in cockpit la un zbor de noapte (pe vremea cand lucram la Blue Air si abea paseam in aceasta meserie frumoasa) si mi-a explicat fiecare buton, butonas, lumina, beculet, maneta, ecran in parte. Ba chiar a avut rabdarea sa imi explice cum se aterizeaza pe pilot automat. Imi aduc aminte cum radeam la curse impreuna, era o adevarata placere sa zbori cu dansul. Imi aduc aminte de un om minunat!!!

(Da, oamenii acestia care zboara isi sacrifica vietile, isi petrec timpul mai mult intre nori si mai putin pe pamant… Asta inseamna ca pentru ei nu exista luni, joi sau duminica, ci ziua se rezuma la ce cursa fac, iar atunci cand nu zboara e duminica pentru ei, indiferent daca aceasta se intampla intr-o miercuri. Oamenii acestia isi sacrifica sanatatea, viata de familie, viata personala, timpul liber le e limitat si atunci cand ies la pensie nu prea apuca sa se bucure timp indelungat de o batranete linistita pentru ca, din nefericire, vestile ca aceasta primita ieri, sunt reale. Si DA, statul roman si unii mai inteligenti nu inteleg ca dupa o viata intreaga dedicata meseriei – ei merita o pensie normala, nu una din care abea isi platesc factua la gaze si probabil o rata facuta pe vremea cand inca zbura… Pentru ca ceea ce se intampla acum e strigator la cer…)

Captain Cosac “Camila” nu mai este printre noi.

Dumnezeu sa-l ierte si sa-l odihneasca in pace!!!


Ra

22 Comments (+add yours?)

  1. cosac cojocaru stefania
    Nov 08, 2010 @ 13:21:38

    un tata perfect,un bunic perfect!

    Reply

    • Ra
      Nov 09, 2010 @ 01:24:23

      Dumnezeu sa-l odihneasca in pace! Sincere condoleante familei, am pierdut cu totii un om minunat! Nu-l mai vazusem de cca 3 ani si de cate ori ma intalneam cu cineva de la Blue Air intrebam de dansul. O pierdere mare…

      Reply

  2. cosac cojocaru stefania
    Nov 17, 2010 @ 16:06:47

    In numele meu si al mamei mele,doresc sa multumesc tuturor care ne sunt alaturi in aceste momente cumplit de amare si de grele.
    Nu am cuvinte,nu am sentimente ,nu fac de6cat sa joc teatru ieftin de dragul fiului meu Andrei.Timpul trece foarte repede iar mie nu-mi iese dim memorie acea imagine cu el,prabusit pe iarba cu bruma,fara nici o sansa la viata.A fost” tatal “perfect si de doi ani se specializase si in “bunicul” perfect.Pe cine pot sa-mi vars furia care ma sufoca?de ce eu,la nici 30 de ani nu mai am tata,un tata cu care ma intelegeam ,pe care il iubeam…?urasc sa mai vad ,simnt atata amar!
    Sper ca de acolo de unde e sa calauzeasca pasii lui Andrei si sa-i indrume spre aceiasi pasiune inaltatoare..”AVIATIA”
    cosac cojocaru stefania

    Reply

    • Ra
      Nov 17, 2010 @ 16:43:00

      Dumnezeu sa-l odihneasca, inca o data condoleante intregii familii. Si pentru noi a fost un coleg perfect. Cel putin, eu pot afirma ca era o placere sa mergi in cursa cu dansul si dupa cum am spus in postul despre dansul, a fost cel care – cu mare rabdare – mi-a dezvaluit cate ceva din “misterele” cockpit-ului si nu am sa uit niciodata cu cata fascinatie am ascultat tot ce mi-a spus pe acea cursa. Era una dintre primele mele curse, asa ca a fost cu atat mai deosebita “lectia” despre aviatie.
      Din pacate, Dumnezeu alege cu mare grija oamenii pe care-i cheama la El, luandu-i dintre noi, doar pe cei mai buni… La fel cum s-a intamplat si cu Mihai “Misu” Dobre Tone si cu altii care cu siguranta acum zboara printre nori si ii vegheaza pe cei dragi de acolo de Sus.
      Nu era nevoie de multumiri, fiti tari, cu siguranta nici dansul nu va vrea triste.
      Sa iti traiasca baietelul!!!
      Capul sus!
      Cu drag, Ra

      Reply

  3. cosac cojocaru stefania
    Nov 19, 2010 @ 14:04:39

    o sa-i urmez stilul de viata!eu cred ca asa ar vrea sa ne vada,nu plangacioase,disperate …..of.
    e o lectie grea si de multe ore…..

    cosac cojocaru stefania

    Reply

  4. cosac cojocaru stefania laura andreea
    Jan 21, 2011 @ 11:09:51

    la multi ani!un 2011 insorit,calm,si plin de pozitivitate!
    cu drag cosac cojocaru stefania laura andreea.

    Reply

  5. cosac cojocaru stefania laura andreea
    Jan 25, 2011 @ 11:26:18

    sa stii ca am fost doar ocupata, nu am uitat o clipa de tine.
    din data de 17.01.11 am inceput serviciul si sunt foarte prinsa si cu mutatul. am hotarat sa locuim si cu mama, iar asta inseamna o noua etapa.
    vreau sa-ti spun ca ma simnt un pic mai puternica dar sunt tot plangacioasa si imi este foarte dor de vocea si de gesturile lui.
    imi pare bine ca am putut sa -ti exprim starea mea.
    iti urez o zi frumoasa!

    Reply

    • Ra
      Jan 25, 2011 @ 21:36:45

      Cred ca este bine pentru mama ta ca va mutati cu ea, sa aveti parte de multe momente frumoase alaturi de acum inainte! Multumesc inca o data pentru gandul bun, sunt coplesita…

      Reply

  6. cosac cojocaru stefania laura andreea
    Jan 27, 2011 @ 14:37:18

    te pup si sa ai o zi buna!

    Reply

  7. cosac cojocaru stefania laura andreea
    Jan 27, 2011 @ 14:53:23

    poti sa crezi ca a trecut atata timp………nov, dec, ian aproape 90 de zile…..sambata mergem la “el acasa” sa-i ducem 2 floricele, 2 lumanarele si cateva pachete pt.impartit.

    am fost foarte placut surprinsa inainte de Craciun,vcand impreuna cu tot familionu’ “am mers la cimitir sa-i punem la capatai o creanga de brad si sa-i aprindem cateva lumanarele, acolo la mormant erau lumanari ….(tip candela)…care ardeau……..
    senzatie de viu si de cald, destul de stranie.
    ma bucur, sunt fericita ca “cineva” a facut efortul de a merge pana acolo si a aprins lumanari, din pacate nu o sa aflu niciodata cine…

    Reply

    • Ra
      Jan 27, 2011 @ 15:14:38

      Vezi, nu l-au uitat prietenii, colegii sia sta deoarece era un om minunat si sunt sigura ca nu il va uita nimeni. Eu, care l-am cunoscut putin, nici nu ma gandesc ca nu mai e. Pt ca e inca prezent, la fel ca toti cei dragi noua, care nu mai sunt si totusi sunt…

      Reply

  8. cosac cojocaru stefania laura andreea
    Apr 01, 2011 @ 14:08:55

    te pup!ce faci?pe unde ai mai zburat….?

    Reply

    • Ra
      Apr 01, 2011 @ 21:19:11

      Cam peste tot si pe nicaieri pt ca nu am avut ramaneri. In schimb, am fost in Palma de Mallorca si Madrid si a fost superb!!!Tu ce mai faci? Te pup!

      Reply

  9. cosac cojocaru stefania laura andreea
    Apr 15, 2011 @ 13:49:26

    Eu ma gandeam zilele trecute ce voi face in aceasta vara,unde sa-l duc pe Andrei…!!?
    Chiar nu stiu,el e totusi mic si nu ma pot descurca chiar oriunde .Mai am timp….
    Astept perioada cu Pastele ca mergem la munte si asa o sa-mi mai treaca dorul de tata ca acolo vin si cativa colegi de la voi.
    TE PUP SI DACA NU MAI AM TIMP SA VB CU TINE,SPER CA IEPURASUL SA-TI INDEPLINEASCA DORINTELE SI SA TE FACA SA ZAMBESTI!

    Reply

    • Ra
      Apr 15, 2011 @ 18:38:52

      Sa ai parte de Sarbatori minunate alaturi de cei dragi si sunt convinsa ca veti avea alaturi si prezenta spirituala a lui Cpt! Vezi ca pe 4 iunie e miting la Clinceni si iti poti duce micutul sa vada avioanele, eu nu am sa lipsesc cu siguranta!!!

      Reply

  10. cosac cojocaru stefania laura andreea
    Apr 18, 2011 @ 12:46:02

    uuau mersiiiiii!!!!asa o sa facem,abia astept.
    chiiarr ma gandeam sa ma informez…..multumesc

    Reply

  11. Ioan Achim(mesteru')
    Apr 24, 2012 @ 19:53:55

    Un titan sau mai bine un OM care mi-a marcat tineretea… Dupa atita vreme…,Dumnezeu sa te ierte!.

    Reply

Leave a Reply

