Cirque de Soleil, my first show

Am lasat acest subiect putin deoparte pentru ca m-am tot gandit cum sa asez pe coala virtuala cuvintele, astfel incat sa exprime ceea ce am simtit cand am vazut spectacolul Totem al acestor oameni minunati care evolueaza sub numele Cirque de Soleil. Uneori imi venea sa rad pentru ca sunt haiosi, alteori ma minunam si aveam senzatia ca voi incepe sa plang de fericire si nu o data mi-a venit sa ma ciupesc doar pentru a ma asigura ca nu visez, ci chiar ma aflu in acel cort care tine loc de sala de spectacol si urmaresc Cirque de Soleil…

M-am intors de o saptamana si din cauza unor probleme medicale (nu va ingrijorati, sunt mai bine acum) nu am avut putere sa va povestesc despre ei.

Va recomand cu mana pe inima sa mergeti sa vedeti Cirque de Soleil, e ceva ce trebuie vazut macar o data in viata. Eu cu siguranta ma voi mai duce si la alte spectacole. Pretul biletului este cam mare, dar din cauza frumusetii show-lui nu-l pot incadra in categoria “sacrificii financiare”. Pur si simplu pentru ca merita fiecare cent platit.

Auzisem ca sunt speciali, ca fac un show care se diferentiaza de orice alt circ, prin regie, scenografie, costume si muzica. Dar nu mi-am imaginat niciodata ca poate fi atat de frumos.

Si un clip filmat de mine (cu telefonul, asa ca scuzati calitatea, ascultati muzica ;)):

Sunt convinsa ca v-a placut!

Ra

2 Comments (+add yours?)

  1. Andreea
    Oct 31, 2010 @ 17:43:22

    Cirque du Soleil sunt cu adevarat minunati!!
    Ma bucur ca ai fost la unul dintre spectacole lor, sunt convinsa ca este o experienta de neuitat.
    Mie mi se par de-a dreptul fascinante spectacole lor. 🙂

    Reply

Leave a Reply

