Did it!

Am facut-o si pe asta – am facut programarea pentru testul Gmat…

Sa ma ajute Dumnezeu, acum o sa vedem daca exista minuni!

Ra

8 Comments (+add yours?)

  1. Raluca
    Oct 30, 2010 @ 13:54:23

    Bafta mare Ralu! Iti tin pumnii si sunt sigura ca o sa reusesti! Esti fata desteapta!pup xxx

    Reply

    • Ra
      Oct 30, 2010 @ 22:51:03

      Ralu, mi-e o frica de mor!!! Andreea spune ca ar fii anormal sa nu imi fie frica, dar mie imi e prea frica!!! sa imi tii pumnii! Tu ce fc? Sper ca esti ok, cand vii acasa? Pups!

      Reply

  2. Andreea
    Oct 30, 2010 @ 19:27:56

    Multa bafta la test, Raluca! Eu sunt sigura ca o sa te descuri.
    Iti urmaresc blogul de cateva luni, dar nu am lasat nici un comentariu pana acum. Oricum, imi place foarte mult cum scrii si citesc cu placere de fiecare data. Am observat chiar ca avem cateva lucruri in comun. 🙂
    Raluca, as vrea sa te rog si eu ceva. Daca ai putin timp intr-o zi, as vrea sa te intreb ceva despre meseria de insotitor de bord. M-ar ajuta destul de mult.
    O seara placuta sa ai! 🙂 De fapt, un weekend placut.

    Reply

  3. Andreea
    Oct 30, 2010 @ 23:09:31

    Multumesc mult ! 🙂
    Eu vroiam sa te intreb daca cumva fatetele sau coroanele dentare sunt o problema in aceasta meserie. Ma gandesc ca nu, dar cu siguranta tu stii mai bine.
    O seara placuta. 🙂

    Reply

    • Ra
      Oct 31, 2010 @ 01:10:50

      Nu am auzit sa fie un impediment si din cate imi pot imagina eu, nu cred ca pot fi considerate o problema. Mai degraba lipsa operatorilor romani ar putea fi o problema in practicarea acestei meserii in tara. Posibilitatile de angajare sunt destul de mici, acum ca Blue Air-ul are probleme si din cauza crizei nu prea se fac angajari. Oricum, in legatura cu problema ta, in momentul in care te decizi sa incepi cursurile – vei trece printr-o proba medicala, atunci te vei lamuri cu siguranta. Sper ca ti-am putut fi de ajutor. Nbuna ;).

      Reply

      • Andreea
        Oct 31, 2010 @ 11:07:02

        Multumesc mult pentru ajutor, Raluca!:)
        In orice caz, pana sa ma apuc eu de cursuri va mai trece ceva timp(speram ca va trece si criza asta care ne mananca zilele!!), dar am zis sa aflu din timp daca aceasta ar fi o problema ca sa nu imi fac sperante degeaba.
        Inca o data ms pentru ajutor! 😉
        O duminica placuta sa ai ! 🙂

      • Ra
        Oct 31, 2010 @ 11:23:22

        Cu placere, desi nu am facut mare lucru ;). Lovely Sunday to u, too!!

Leave a Reply

