Amsterdam

Nu as putea sa spun ce m-a atras la Amsterdam. Ce anume mi-a placut cel mai mult. Ce m-a fascinat, ce m-a impresionat si ce mi-a dat senzatia ca as putea sa il gasesc printre oameni pana si pe el, cel care imi saruta sufletul cu zambetul lui.

Anul trecut, pe 25 octombrie ma aflam la Amsterdam. Am scris cuvintele acestea, atunci:

“AmsterdamÉ A nice place to fall, also a nice place to fall in loveÉ But incredibly unreal for me!!!

Sunt la Amsterdam, in camera hotelului. M-am surprins aseara numarand pasii facuti prin AmsterdamÉ Ca sa-i pot adauga la numarul pasilor pe care ii tot fac fara tineÉ A trebuit sa fiu tot timpul atenta, atenta sa nu imi pierd sufletul si gandurile pe stradutele inguste din AmsterdamÉ Atenta!! Pentru ca se incapatanau sa plece din mine si sa rataceasca printre oameniÉ Cautandu-te!!!! Sufletul meu te-a cautat SI prin AmsterdamÉ dar nu te-a gasitÉ Eu i-am tot spus ca esti departe, ca ne despart mari si tari, continente, oceane, curcubee si noriÉ Si el, saracul, a crezut ca te poate gasi printre multimea de oameni la AmsterdamÉ Vai, cata durere sa nu te gaseasca, cata atentie sa nu imi pierd sufletul si ce plimbare pe strazile acestui oras al ratacirilorÉ Cate povesti, cate suflete, cate ganduri se plimba ratacite pe aiciÉ Aseara si sufletul meu, si gandurile mele, si povestea meaÉ Si ele s-au amestecat, s-au pierdut, au fugit din mine si s-au ratacit (lasandu-ma pustie pentru cateva momente bune)! Am reusit sa le gasesc si sa le pun la loc: sufletul, gandurile si povestea mea de iubire! Le iau cu mine inapoi acasa acumÉ dar, ahhhhhhhh, cat as dori sa le pot lasa aici Ð sa raman pustie, sa pot umple spatiul lasat gol.. poate cu o noua poveste de iubireÉ Poate sa raman pustieÉ

Ratacind prin Amsterdam,

Ra

Asta e senzatia pe care mi-o da Amsterdamul. Ca undeva, te voi gasi, daca nu ma opresc din a te cauta…

In rest, daca ma pune cineva sa descriu Amsterdamul intr-un singur cuvant si fara sa ma gandesc, nu as stii ce cuvant sa aleg: droguri sau biciclete :)! Still thinking…

De data aceasta Amsterdamul l-am vazut si cu Andreina. Si ce putea fi mai frumos decat sa hoinaresti pe strazile minunate ale celui mai primitor oras din Europa, impreuna cu cea mai buna prietena?

Momente pline de haz, amintiri colorate, biciclete, micul dejun de vis de la “tanti rozi”, raluca fof, “dar voi chiar vreti sa intrati la teatru?”, drama queen, multi fluturi, o plimbare pe banda de bagaje – menita sa imi alunge tristetea, eu, el, Andreina care in sfarsit a inteles multe, oameni dragi care s-au revazut dupa multi ani, multe cumparaturi, un bagaj pierdut, cel mai moale pat ever si cele mai pufoase perne, oameni trecand pe langa noi, lacrimi curgand siroaie, zambete furate, emotii ascunse, tu – cautandu-ma cu privirea, iar mie nevenindu-mi sa cred ca nu astept o data viitoare… Tu incercand sa ma convingi ca nu se opreste nimic aici, eu incercand sa inteleg de ce trebuie sa ni se intample noua asta… La ce sa sper acum?

Superb zborul cu Andreina, le multumesc colegilor pentru ambele zboruri, absolut minunati!!!

Daca as putea alege ce vreau sa ma fac cand am sa fiu mare, as opta fara sa clipesc meseria de turist, ehehe…

Ce ar fii viata fara putina culoare? Fara putina nebunie? Fara a te simtii copil de cate ori ai ocazia?

Da, ne-am invartit pe banda de bagaje pana mi s-au terminat lacrimile… 🙂 thx, Andreina!

Cam astea sunt primele mele cuvinte despre Amsterdam, am sa revin zilele acestea cu mai multe poze si cu alte povestiri…

Va pup si va doresc vise colorate 😉

Ra

10 Comments (+add yours?)

  1. larisa
    Oct 25, 2010 @ 13:21:35

    ralu mi-a fost dor de tine
    Pup!

    Reply

  2. Corinas
    Oct 25, 2010 @ 16:27:25

    Ra, m-ai binedispus! Ce fotografii superbe! Am fost si eu la Amsterdam cu ani in urma si m-a fascinat, mi s-a parut superb! 🙂 Ma bucur ca te-ai plimbat si te-ai mai relaxat putin, dupa plecarea lui….Si ma bucur ca n-ai renuntat sa scrii 🙂

    Reply

    • Ra
      Oct 26, 2010 @ 12:56:49

      Nu am renuntat, dar nici nu am timp. Insa am sa incerc sa “fur” cateva clipe… Din pacate, el nu se va mai intoarce… 😦

      Reply

  3. Corinas
    Oct 26, 2010 @ 15:27:27

    Ei, cum sa nu se intoarca? Stii doar ca se intoarce mereu! 🙂

    Reply

  4. Oscar Wilde
    Oct 27, 2010 @ 12:21:07

    why cry?

    Reply

  5. Madalina
    Oct 30, 2010 @ 20:51:53

    Ra, nu plange. Nu stii niciodata ce iti poate aduce viitorul. Candva, undeva va veti mai intalnii, ai sa vezi.

    Reply

    • Ra
      Oct 30, 2010 @ 22:52:46

      Mersi pt sustinere… Dar pana cand – undeva, candva, ne vom intalni – eu am sa ma usuc de dor si de durere…

      Reply

  6. larisa
    Nov 13, 2010 @ 22:35:48

    privirea ta imi sfasie sufletul pentru ca stiu prin ce treci si nimic nu te poate alina

    Reply

Leave a Reply

