Scandal la Opera

Am fost la teatru… Este minunat ceea ce mi se intampla, e atata liniste in jur… Si am ras atat de mult. Sala era putin cam luminata (dupa gustul mele). Lume multa. Nimeni pe care sa-l cunosc eu. Dar “jumatate de sala” care sa-l cunoasca pe el. Cateva atingeri furate. Priviri albastre. Zambete care sa imi sarute sufletul… Da, si cateva intrebari incomode, o trecere in revista a vietii mele amoroase si intr-un final apoteotic : “tu de ce nu te mariti?”… De parca nu ar stii ca nu am cum sa iubesc pe altcineva in afara de el…

El: “eu iti sunt prieten”… – ce minunat (completez eu cu lacrimi in ochii si gatuita de emotia acestei dezvaluiri, uffaaa)!!!

tot El, dar a doua zi: “nu ai inteles nimic, prietene”….

Am inteles ca inainte de toate imi esti prieten, tu nu ai inteles ca am prieteni. O am pe Andreina care face cat un miliard de prieteni, cat un Univers de prieteni… Nu vreau sa devii prietenul meu, ar fii inspaimantator doar gandul acesta pe care nu vreau nici macar sa il am…

Din toata seara petrecuta la teatru am ramas cu hohotele de ras si cu atingerile furate. Si cu privirea albastra pe care nu poate sa mi-o ia nimeni. O seara frumoasa pentru care mi-ai multumit mult mult mult.

Placerea a fost de partea mea….

Ra

2 Comments (+add yours?)

  1. Andreina
    Oct 19, 2010 @ 15:04:18

    love u girl, more than the universe does!

    Reply

Leave a Reply

