My first real dinner

My first real dinner in noul meu penthouse. Care de fapt e o garsoniera draguta, dar mie imi place sa o alint asa. Ii spun Penthouse-ul meu. Pentru mine e ca un palat si nu imi trebuie nimic mai mult. Ca sa nu mai vorbim de o “rooftop terrace” imensa, absolut incantatoare si lake view-ul de care ma bucur in fiecare dimineata. O sa radeti, dar sunt pescarusi pe aici. Ce poate fii mai frumos decat un colt de mare, un strop de vara aproape de casa. Sa ma trezesc si sa vad pescarusii sau sa merg la culcare si sa le aud strigatele in timp ce dau tarcoale balconului meu… Sunt si ratuste pe lac. Unele putin colorate, altele negre cu putin alb in zona gatului si nu o data am vazut cateva vaci pascand pe malul lacului linistite. Ceea ce ma duce cu gandul la copilarie. Si iata cum orice as face, oriunde as ajunge si in orice companie as fii – totul se rezuma la copilarie… Imaginea vacilor pascand, a ugerelor pline de lapte si a ratelor – ma face sa ma simt iar copil pentru simplul fapt ca mi-am petrecut cele mai frumoase vacante de vara la rudele de la tara, undeva in apropierea Brailei. Si acolo am invatat pana si sa mulg vaca, iar gustul laptelui proaspat muls, inca aproape fierbinte, este de nedescris in cuvinte (ce rima!).

Deci, da, ma bucur de noul meu penthouse, lake view with a rooftop terrace – stunning I would say…

Ne indepartam de la subiect… Deci era vorba despre prima mea cina normala, ca sa spun asa. Nu am eu prea multe pe aici, traim vremuri de criza – deh, dar am reusit sa pun masa aseara si chiar am meritat un deliciu culinar pentru ca am avut una dintre cele mai agitate, dar si surprinzatoare zile din viata mea…

Nu e foarte buna calitatea pozei, e facuta cu telefonul meu (care e pe duca, saracutul) – dar e o amintire placuta. Peste cativa ani am sa rad cu lacrimi de poza asta…

Ra

2 Comments (+add yours?)

  1. Ginger D.
    Oct 17, 2010 @ 21:40:14

    I dream to have a lake view one day,too……si sa imi petrec majoritatea timpului printre nori,dar mai am de asteptat cam 8 ani (sweet sixteen).
    Astept sa revii pe blog cat mai curand…..si bafta la test!

    Reply

Leave a Reply

