Dialog

El: mi-ai adus maieul?

Ea: nu. Si nu cred ca ti-l mai dau inapoi… (zambeste)

El: de ce sa nu mi-l dai inapoi?

Ea: de ce ti l-as da?

El: (rade) eu te-am intrebat de ce nu mi-l mai dai. Tu ce faci? Imi raspunzi cu o alta intrebare? (si rade, apoi rad amandoi)

Ea: Nu ma mai gaaadilaaaa! (hohote de ras)

El: …doar te sarut…

Ea: Asta nu e sarutat, e combinatie intre sarut si gadilat (in gandul ei isi spunea ca e chiar fatala combinatia asta).

El continua sa o sarute, pardon, sa o gadile…

El: …ma innebunesti, nu stiu ce imi faci, dar ma innebunesti…

Ea e mai mult decat innebunita dupa el, dupa aroma, gustul si atingerea lui…

Ea: Te iubesc…

El o ia in brate si o mangaie usor pe cap. Continua sa o sarute. Uneori tandru si iubitor, alteori apasat, salbatic si cu pofta. Se rostogolesc in pat, se saruta si rad. Hohote de ras…

Ea ii spune, uneori, ca il iubeste. El nu o crede, sau nu recunoaste ca o crede. Dar o iubeste si el. “Cel putin la fel cum ma iubesti si tu” – asa i-a spus demult.

Ea: tii minte, acum multi ani cand eram mai mica si eram la tine acasa, dincolo, in apartamentul de la ___ si la un moment dat in timp ce ne iubeam ____ mi-ai spus ca ____ ???

El: da, imi amintesc (si rade), cum sa uit? Doamne, ma gandeam numai la ______, iti dai seama ce era in mintea mea?!?

Ea isi da seama. Isi da seama inainte de toate ca au un trecut in comun. 10 ani nu sunt o gluma. Sunt aproape o viata de om. Au imbatranit impreuna…

Ea: esti frumos, cat esti de frumos!!

El: sunt batran, nu mai sunt frumos.

Ea: esti un batran frumos atunci, esti cel mai frumos batran…!!! 🙂

El zambeste. Si zambetul lui saruta sufletul ei…

Amandoi sunt fericiti. Ea adoarme zambind. Linistita. Impacata.

El: aseara am mai stat treaz doua ore. Nu am putut adormi.

Ea: de ce nu m-ai trezit? Eu am adormit imediat…

El: am stat asa linistit…

Au avut o dimineata frumoasa. Probabil ca vor avea si o zi frumoasa. dar nu impreuna, ci separat… Desi se iubesc nespus, vietile lor sunt paralele… Foarte rar sparg barierele fizicii, ale timpului si se intalnesc. Se unesc. Si atunci sunt fericiti.


Ra

13 Comments (+add yours?)

  1. Andru
    Oct 16, 2010 @ 00:29:20

    Daca ma intreaba cineva ce inseamna “si au trait fericiti pana la adanci batraneti” stiu ce sa raspund acum. Multumesc!

    Reply

  2. cinenicinutegandesti
    Oct 16, 2010 @ 08:11:27

    Ra, daca nu poti sa vii la Baia Mare in22 la lansarea cartii 🙂 vreau sa-ti trimit eu, postal, o carte cu autograf. Acelasi motiv care m-a facut sa ofer premii in carti celor mai talentati elevi/studenti care scriu, ma determina sa-ti propun sa-ti aduni scrierile intr-un manuscris si cand esti hotarita sa daruiesti ce ai scris si celor care nu citesc bloguri sa-mi spui pt ca vreau sa te recomand unei edituri. O zi luminoasa iti doresc.

    Reply

    • Ra
      Oct 16, 2010 @ 11:12:03

      As fi mai mult decat incantata si onorata sa primesc cartea ta, cu autograf – bineinteles ;). Ar fii super sa public ceva, dar mi-e teama ca talentul meu nu e chiar atat de mare incat sa depaseasca granitele virtualului. Insa ar fi nemaipomenit de extraordinar tocmai pt ca l-as considera un cadou pentru cel caruia ii scriu… O zi fantastica.

      Reply

  3. cinenicinutegandesti
    Oct 16, 2010 @ 14:49:16

    Acum am vazut ca ai confirmat invitatia la lansare. Vei fi in BM in22?

    Reply

    • Ra
      Oct 16, 2010 @ 15:10:54

      Te referi la cea de pe fcbk? Am dat attending pt ca astept lansarea, din pacate nu pot amana plecarea la Amsterdam deoarece o planuim de aprox 2 luni si suntem un grup mai mare. Mergem la spectacolul Totem, Cirque de Soleil… Dar mi-as fi dorit enorm.

      Reply

  4. cinenicinutegandesti
    Oct 17, 2010 @ 07:59:46

    Mea culpa! Daca ti-am intrat in suflet cu bocancii, te rog sa ma ierti. Intentia mea era de a te stimula sa scrii, pt ca tu chiar ai cam tot ce-ti trebuie pt scris: imaginatie, creativitate, sensibilitate, cultura, umor si altruism si ar mai fi tineretea care e un avantaj imens pe care eu nu as fi vrut sa-l pierzi. Zile pline de seninatate si iubire iti doresc. Succes la examen!

    Reply

    • Ra
      Oct 17, 2010 @ 16:13:12

      “Mea culpa” de ce? Sper ca nu te referi la faptul ca nu mai vreau sa scriu pe blog o perioada? Nu are leg decat cu faptul ca am obosit ca oamenii s ainterpreteze,sa caute sa descurce fire invizibile si inexistente, sa traga concluzii si sa judece. Si in primul rand am mare nevoie de timp ca sa invat pt testul vietii mele, din cate se pare, imi acapareaza toata atentia in ultimul timp. Visez fractii, integrate, functii, arii, perimetre, etc si cu ochii deschisi :))))). Te pup, bafta la lansare si dupa cum ti-am spus as fii onorata sa public ceva, asta in cazul in care cineva ar gasi interesante scrierile mele ;). Si nu-ti mai fa griji, e o onoare faptul ca ai incredere in mine. Ma simt fantastic sa primesc un compliment de la tine.

      Reply

  5. cinenicinutegandesti
    Oct 17, 2010 @ 16:21:17

    Ok, bafta si tzie! Sunt f obosita si nu mai sesizez nuante, astfel incat am crezut ca am facut o gafa.
    Ce sa-i faci, net-ul e o cutie a Pandorei si adesea esti catalogat dupa aparentze! Cand ai timpul si dispozitia necesara sa nu uiti de ce ti-am propus (nu-i nicio graba). Sa ne reauzim cu bine.

    Reply

    • Ra
      Oct 17, 2010 @ 16:29:40

      Am de toate ;). Cred ca mai bine ne “auzim” pe mail ;). Iti trimit un mail ca sa ai adresa mea. Seara frumoasa!

      Reply

  6. cosmina
    Nov 03, 2010 @ 22:48:19

    fa-o! si nu te uita inapoi…nu stii niciodata cand o sa te intrebi cum ar fi fost daca as fi publicat…o carte sigur o vinzi:P eu una ma bag!

    Reply

    • Ra
      Nov 04, 2010 @ 00:42:13

      Multumesc pentru sustinere… Ar fii prea frumos ca sa fie adevarat… oate ca intr-o zi am sa incerc… Tin minte si am sa iti fac cadou cartea 😉

      Reply

  7. cinenicinutegandesti
    Nov 04, 2010 @ 09:11:06

    Apropo de carte cadou, daca o vrei pe-a mea, trimite-mi un mail cu o adresa la care sa ti-o trimit. Ar mai fi posibilitatea sa ti-o trimit post restant, dar trebuie sa-mi spui cand si la ce of. postal. Mi-ar placea sa o citesti si sa-ti spui parerea despre dupa… Succes la examen!

    Reply

Leave a Reply

