Serendipity

Serendipity is a propensity for making fortunate discoveries while looking for something unrelated. The word has been voted as one of the ten English words that were╩hardest to translate in June 2004 by a╩British translation company.╩However, due to its╩sociological use, the word has been imported into many other languages.

For example:╩Portuguese serendipicidade or╩serendipidade;╩French sÄrendipicitÄ or╩sÄrendipitÄ but also╩heureux hasard, “fortunate chance”;╩Italian serendipitł;╩Dutch serendipiteit;╩German SerendipitŐt;╩Japanese serendipiti (セレンディピティ);╩Swedish,╩Danish and╩Norwegian serendipitet;╩Romanian serendipitate;╩Spanish serendipia, Polish:╩Serendypność;╩Finnish serendipiteetti.

Am vazut filmul Serendipity. Nu, nu am plans si nici nu m-a impresionat. Ba chiar am zappat prin el cu nerusinare pentru ca ma cam plictisea… Nu, nu sunt rea, dar ce sa spun despre doi oameni care alearga ca fraierii unul dupa altul, cand puteau sa ramana impreuna de la inceput? Vreau sa spun ca cea cu care el trebuia sa se casatoreasca mi s-a parut de un milion de ori mai frumoasa decat cea pe care o cauta. Si, pana la urma, nici macar nu se cunoasteau. Nu aveau de unde sa stie daca se vor intelege sau daca se potrivesc. Ea, saracuta, are circumstante atenuate pentru ca era logodita cu un pierde-vara, dar el? Adica, lasi tu bunaciune de femeie inainte de casatorie, doar pentru ca ti-a ramas gandul la una aiurea? Pe care nici nu o cunosti macar… Tipic masculin!!!

Imi pare rau, dar filmul m-a dezamagit. Povestea nu m-a tinut in suspans, nu m-a impresionat si nu a reusit sa ma faca sa vars o lacrima.

Recomand, in schimb, filmul “Dear John”… Alta poveste… Cu totul altceva!!!

Ra


5 Comments (+add yours?)

  1. cinenicinutegandesti
    Oct 04, 2010 @ 10:52:54

    Le-am vazut, ai dreptate. Asa e, barbatii dau mai mereu privighetoarea din mana pe cioara de pe gard! Ce e prea la indemana devine desuet:).

    Reply

  2. andrei bogdan
    Jan 09, 2011 @ 02:43:17

    In mod public imi cer scuze pentru ca ti-am dat acest film. Nu cred ca l-ai inteles, probabil din cauza zappatului, dar asta este o parere personala, fara nicio intentie de a deschide o discutie argumentata si in contradictoriu. Nu am sa mai spun pe aceasta tema decat ca scopul unui barbat nu cred ca este sa se insoare cu un Miss ci cu “acea” femeie care este fix ceea ce are nevoie.

    Reply

  3. Ra
    Jan 09, 2011 @ 02:49:35

    Hey… Si vrei sa imi spui ca tu crezi cu tarie ca iti dai sema at a glance ca ea este fix “acea” femeie de care nevoie??? Come onnnn… Nu ai cum sa lasi pe cineva pe care il cunosti pt cineva necunoscut… Scuza-ma, dar mi se pare bullshit subiectul asta… Poate pt ca nu cred in basme…

    Reply

    • andrei bogdan
      Jan 09, 2011 @ 15:34:56

      Nu cred in basme insa le citesc. Nu cred ca “femeia de care ai nevoie” este o decizie pe care o iei rational, tocmai de aia spun ca atunci cand un semn, o sclipire sau o licarire apare, e bine sa o urmezi macar sa vezi ce ascunde. N-as lasa pe nimeni asteptand la altar pentru simplul fapt ca nu as cere niciodata unei femei sa-mi si sotie daca nu as simti indubitabil ca ea este “aceea”. In rest, e doar film, iar filmul este dramatizare. ­čÖé

      Reply

Leave a Reply

