In the mood for

… azi, de exemplu, m-am trezit cu pofta de varza calita!! In realitate cred ca de vreo luna salivam cu gandul la o portie sanatoasa de varza calita delicioasa. Mi-am cumparat de la Billa intr-o zi, de curand, dar era varza dulce si nu mi-a placut absolut deloc.

Imi mai este pofta de nuci noi cu paine sau nuci noi rumenite la cuptor cu sare grunjoasa, ca mai apoi sa miroasa bine in toata casa. De un compot de fructe facut de mamaie sau de un orez cu lapte care sa aiba gustul copilariei mele. Ar merge si un pahar de must.

Am sa ma multumesc cu varza calita, pentru ca tocmai ce am bagat-o la cuptor. Cu struguri rosii buni si cu pere cumparate de la tarani, pere care inca au gust, nu doar forma si culoare!!! In loc de compot merge si un mare pahar de Coca-Cola (light, normaaaaaal) cu lamaie si gheata…

Ca desert optez (involuntar) pentru niste teste Gmat asezonate cu ceva exercitii Toefl si sper sa nu imi pice greu la stomac :)!!!

Va doresc un weekend minunat!

Ra

Leave a Reply

