Airline Ticket Abbreviation

Ha! Ia uitati ce am gasit!!! In sfarsit, acum pot interpreta si intelege in voie toate abrevierile, literele, codurile, semnele si ce mai gasesc pe un bilet de avion. Si voi la fel, o puteti face, pentru ca am sa va “luminez” eu:

Sper sa va fie de folos la un moment dat ;).

Ra

p.s. thx FlyingDan 😉

4 Comments (+add yours?)

  1. larisa
    Sep 30, 2010 @ 13:08:45

    super chiar ca este o lista folositoare pentru cine este interesat printre care ma numar si eu 😀 acuma o sa dau un copy paste
    pup

    Reply

    • Ra
      Sep 30, 2010 @ 14:42:25

      Mie imi spui? Chiar e folositoare!!! Eu am gasit-o pe twitter la un baiat pe care il urmaresc si am “furat”-o!!!

      Reply

  2. Janiss
    Sep 30, 2010 @ 17:06:08

    Super! O voi avea din timp pt.cand imi va trebui. Multumim Ra pt.ca impartasesti cu noi! Pups

    Reply

    • Ra
      Sep 30, 2010 @ 18:28:27

      Iubita, am fost super prinsa cu niste probleme, scuze – sper sa reusim sa bem un suc impreuna, macar saptamana viitoare!!! Cum merge scoala? Pupicei!

      Reply

Leave a Reply

