New Page on my Blog

Am creat o noua pagina – Wish List – Things I like – si am de gand sa “insir” pe aceasta pagina toate lucrurile care imi plac si la care raman cu gandul, pentru ca mai mult sau mai putin nu mi le permit, cel putin nu pe toate. Iau ca pe o provocare aceasta pagina, curiozitatea mea fiind aceea de a vedea ce apuca sa se materializeze din dorintele mele…

P.S. – nu trebuie sa va placa sau sa fiti de acord cu mine, sunt gusturi si gusturi si stim cu totii ca nu te poti —- in gustul omului!!!

Va pup cu drag,

Ra

Leave a Reply

