De ce si pentru ca

De ce te urasc? Pentru ca existi in primul rand. Urasc faptul ca te iubesc atat de mult. Urasc faptul ca de vreo 9 ani imi tulburi gandurile si imi influentezi viata. Urasc faptul ca orice imi place are legatura cu tine. Pana si oamenii care imi plac mie, iti plac si tie. Urasc faptul ca avem atatea in comun. Urasc sa fac ceva gandindu-ma la tine. Urasc sa ma intreb daca tie ti-ar placea. Sau daca ai vrea. Sau cand ai putea. Urasc sa astept. Doamne, asta urasc cel mai mult. Urasc sa Te astept. Urasc sa numar zilele. Si pasii. Ufffaaa, am ajuns la pasul cu numarul 956839628227549826427495943524495847353 facut fara tine… Si urasc sa ma gandesc cati mai am de numarat de acum inainte. Iti urasc nehotararea. Urasc distanta. Urasc pe oricine iti fura din timpul pe care ai putea sa il petreci cu mine. Urasc masina in care te urci cand eu raman cu privirea in gol in scara blocului… Urasc zambetul ala al tau. Da, ala care imi saruta sufletul. Urasc cand imi faci cu ochiul complice, mai ales cand e lume in jur si eu ma pierd si am privirea aceea de copil ratacit. Urasc cand ma emotionez in prezenta ta. Urasc cand nu am replica si tu razi. Urasc cand ma iei in brate, pentru ca stiu ca nu va dura la nesfarsit imbratisarea ta. Urasc cand adormi atat de linistit in prezenta mea. Urasc cand imi povestesti ce ai mai vazut, ce ai mai facut, pe unde ai mai fost, ce s-a mai intamplat. Urasc toate astea pentru ca eu nu sunt parte din ele. Urasc momentele in care pleci. Mai ales acelea in care nu stiu cand ai sa revii. Urasc sa nu iti vorbesc atata timp. Urasc sa nu stiu unde esti, ce faci, cu cine esti, ce mananci, cum dormi, cum esti imbracat, daca razi sau esti suparat, obosit sau preocupat. Te urasc cand nu ma crezi. Urasc faptul ca nu vrei sa citesti nimic din ceea ce iti scriu. Urasc sa aud ca iti e greu. Urasc sa te intrebi “de ce?”. Urasc sa imi amintesti ca eu am plecat. Urasc orasul in care stai. Urasc fericirea pe care mi-o daruiesti. E falsa. E o iluzie. Urasc cand ma gadili, cum puteam sa uit asta? Urasc sa ma gadili fara sa te mai opresti!!! Urasc privirea ta, singura de care ma tem, singura care am impresia ca ma judeca mereu. Urasc intrebarile tale. Urasc raspunsurile mele. Urasc sa ma prefac. Urasc sa spun ca nu te cunosc. Urasc sa ma certi. Urasc sa imi fie teama. Teama sa nu te pierd. Urasc sa imi imaginez viata fara tine. Pentru ca nu pot.



PENTRU CA IUBESC TOT CEEA CE URASC LA TINE!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ra

Leave a Reply

