Fericirea are chipul tau, numele tau, aroma ta…

Te astept. Iti astept zambetul si privirea. Astept sa iti simt imbratisarea si sa ma pierd in noapte la pieptul tau. Astept sa ma ciupesc inainte de a adormi ca sa fiu sigura ca nu visez si ca tu esti iar aici, langa mine. La fel si la trezire. Intotdeauna ma trezesc inaintea ta. Pentru ca imi place infinit de mult sa te privesc cand dormi. Stii ca uneori zambesti si in somn? Da, pana si zambetul acela adormit reuseste sa imi sarute sufletul. Stiu ca in somn, cand visezi, esti doar al meu. Nu cred, nici daca mi-ai spune tu, ca visezi vreodata la altcineva. Pentru ca intotdeuna am fost numai eu. Asa mi-ai spus atunci pe holul acela lung si ingust cand ne-am intersectat in graba. Ne-am oprit si mi-ai spus asta. Si nu am cum sa uit. Iar uneori dimineata zambesti exact inainte de a deschide ochii. Mai intai imi zambesti, apoi incepi sa razi, ma iei in brate si la urma deschizi ochii larg. Tie iti vine sa crezi ca uneori adormim si ne trezim impreuna? Te astept. Ard de dorinta si de nerabdare. Ma sufoca asteptarea aceasta dureros de placuta intr-un fel. Ma pregatesc si pentru partida de gadilat la care stiu ca nu renunti nici in ruptul capului. Oricat te-as ruga si oricat ti-as explica ca nu imi place, tie iti place. Si pana la urma radem. Rad eu, razi tu, radem amandoi. Pentru ca, tot tu mi-ai spus-o acum vreo doi ani, asta fac oamenii care se iubesc – RAD!!! Te astept. Sa radem. Sa vorbim, sa povestim, sa invat. Invat atatea de la tine. Te astept. Sa mai adaug o amintire. Sa mai vreau sa opresc timpul. Te astept. Sa ma cert cu Dumnezeu ca vei pleca iar. Te astept. Sa tremur de frica, nu cumva va fi ultima data cand te voi vedea? Te astept. Sa te adulmec. Mirosul tau este fantastic. Aroma pielii tale in timp ce ne iubim este cel mai puternic afrodisiac pentru mine. Iar dimineata se transforma in cel mai senzual parfum. Imi place sa ma incarc cu mirosul tau, sa ma cuibaresc in bratele tale si sa te simt asa toata noaptea. Asa – adica numai al meu. Te astept. Pentru ca esti al meu. Cel putin lasa-ma sa cred ca nu e altfel. Te astept. Te-am asteptat o viata pana sa apari in noaptea in care ne-am cunoscut. Te-am asteptat saptamani intregi, nopti pierdute doar privindu-te pana sa ne adresam un cuvant. (fac o paranteza si iti spun ca as face orice pentru persoanele care in noaptea aceea ne-au facut sa vorbim) Te-am asteptat pana sa te pierd. Te-am asteptat apoi cativa ani pana sa vii sa imi stergi lacrimile acolo unde locuiam. Lacrimi de dor, de furie, de nefericire, de regret, de ura… Te-am asteptat cu rabdare si dupa ce m-am eliberat. Am fost cea mai fericita cand m-ai sunat sa ma intorc. Te astept de cate ori pleci. Te voi astepta o viata. Probabil ca asta este crucea mea. Asteptarea. Dar nu-i nimic. Face parte din mine, din noi si m-am obisnuit sa astept. Te astept azi, maine, poimaine, peste o saptamana, o luna, un an. Si, cine stie? Poate peste o viata nu ai sa mai pleci… Eu astept. Te astept.


Ra

4 Comments (+add yours?)

  1. Andreea
    Sep 19, 2010 @ 00:11:40

    Am plans citind postul asta. Si eu astept fir-ar sa fie! Si nu mai pot,psihic. Am obosit…

    Reply

    • Ra
      Sep 19, 2010 @ 00:12:37

      Uffaaa, stai sa vezi ce scriu acum :((((

      Reply

      • gusti
        Sep 19, 2010 @ 09:40:09

        Ptr a realiza trb sa visezi!!!Din pacate si cei in coma viseaza!!!Frumos scris,dar…

      • Ra
        Sep 19, 2010 @ 09:44:57

        Nu am inteles ce vrei sa spui… Ce sa realizez? Si ce sa visez? Stiu, ar trebui, poate, sa uit mai degraba si cel mai indicat ar fii sa nu mai visez!!! Dar tot nu inteleg ce ai vrut sa spui…

Leave a Reply

