Alexis Design

Am o mica “datorie” fata de o fosta colega de clasa din liceu, careia i-am admirat acum ceva timp inventivitatea si talentul in ceea ce priveste creatia bijuteriilor din cristale Swarovski. Este vorba despre site-ul Alexis Design si lumea magica pe care reuseste sa o creeze aceasta fata. Asadar, recomand si incadrez blogul ei in categoria “bloguri interesante”.

Zilele trecute mi-a adresat o intrebare. Mi-a cerut parerea in ceea ce priveste acest post pe care l-a scris de curand.

Daca veti avea curiozitatea sa-l cititi veti gasi o povestioara interesanta. Daca nu aveti curiozitate sau rabdare, va spun eu pe scurt ca este vorba despre faptul ca mainile unei femei (si nu numai) spun multe despre personalitatea acesteia. Si intrebarea este: “Pentru ca nu sunt o fana a unghiilor false, mi-ar placea sa aflu de la fetele care se duc sa-si puna astfel de unghii, pentru ce o fac, pentru propria lor placere sau pentru ochii barbatilor? Dar ei ce cred despre unghiile tale? Stiai despre fetisul lor legat de maini? Crezi ca acestia te pot citi in cele mai mici detalii doar uitandu-se la mainile tale?”

Cine ma cunoaste (bine) stie (deja) ca sunt complexata de forma unghiilor mele (iar acum stiti cu totii). Nu imi plac unghiile mele nici in ruptul capului si nimic nu ma va face sa nu tanjesc dupa niste unghii frumoase, cu forma alungita, care imi par a exprima feminitatea mai bine decat orice altceva.

Nu sunt fana a unghiilor false, dar recunosc, ca am facut-0 si p’asta ;). Adica am avut perioada mea de unghii false. De ce le-am pus? Bineinteles ca am vrut sa am si eu unghii frumoase ;), cel putin in mintea mea aceasta era asocierea. Daca am fost multumita? Nu neaparat, e chiar mai greu sa mentii si sa ingrijesti frumos unghiile false, decat cele naturale, proprii si personale :). Un alt motiv pentru care le-am pus a fost ca (tot in mintea mea se intampla si asta) imi apara cumva unghia mea de tot felul de intamplari nefericite. DE exemplu, la munca, din graba sau neatentie, tot timpul ma lovesc in vreun carucior (a se citi trolley) care se incapataneaza sa se blocheze sau in vreun compartiment de bagaje (a se citi “pe care un pasager mi-l mai inchide/tranteste peste degete). Nu pot sa ma abtin sa nu va arat poza aceasta. Ma gandesc ca nu doare chiar atat de rau, daca te loveste ceva atat de dragut, nu? ;). Din nefericire, ale noastre nu arata chiar atat de feeric, deci Doare!!

Ma aparau de aceste lovituri pentru ca se rup mai greu, rezista mai bine socurilor de acest fel, dar in acelasi timp imi distrugeau unghia mea… Deci scapai de una, dadeai de alta… Si nu, nu mi-am pus niciodata unghii false in ideea de a le avea mai lungi, marimea lor fiind decenta. O singura data am exagerat, imi aduc perfect aminte cat m-a certat Andreea :-P!! Si iar un NU hotarat in privinta barbatilor ca fiind motivul pentru care mi-am pus vreodata unghii false. Nu m-am gandit niciodata la acest fapt, la fel cum nu ma gandesc acum – atunci cand merg sa imi fac manechiura sau pedichiura.

Din fericire pentru mine si unghiile mele, eu am gasit varianta optima a ingrijirii lor si culmea e ca de circa un an sunt din ce in ce mai mirata (in sens pozitiv) de cum poate o ingrijire adecvata sa iti schimbe atat forma, cat si aspectul mainilor. Merita toate laudele mele salonul Spa Centro Donna, mai ales Andreea, pe care o consider cea mai buna manechiurista din Univers, fara sa exagerez macar un pic!!!


Din aceasta cauza nu inteleg cum poate fi “citita” o persoana in functie de ingrijirea mainilor si a unghiilor. Si nu ma refer la a-i fi citita varsta. Ci personalitatea. Am zile mai bune in care merg si de 3 ori pe saptamana la Centro Donna sa imi schimbe oja de exemplu si poate am zile in care nu stau bine financiar sau timpul nu imi permite sa ajung saptamanal sa imi ingrijesc unghiile. Atunci arata nu foarte bine, ba chiar uratel inspre a-mi fi rusine sa stau cu mainile la vedere. Ce inseamna asta? Ca in zilele in care am bani si timp si implicit o manechiura si o mana ingrijita, sunt alt om si in celelalte zile ma transform? Am incercat si tratamentele cu parafina. Iti fac pielea atat de fina si de placuta incat ai putea sa juri ca este invelita intr-o catifea invizibila. Dar toate acestea costa. Bani in primul rand, timp si vointa in al doi-lea rand. Asa ca nu cred in povestea cu descrierea corpului femeii in cele mai mici amanunte doar uitandu-te la mainile ei. Sau, cine stie, poate corpul meu arata diferit in perioadele mele mai infloritoare (financiar vorbind) si mai rau atunci cand nu am bani si timp de investit in tratamente pentru maini si unghii… Altfel, poate ca e posibil sa “ghicesti” cate ceva, dar pana la a afla chiar tot “in cele mai mici detalii” mi se pare prea mult, fara suparare!

Ca tot veni vorba, ca o curiozitate, va spun ca nimic nu mi se pare mai frumos si mai feminin decat oja rosie. Pe o mana ingrijita si o manechiura impecabila. Ceva de genul:

Ra

2 Comments (+add yours?)

  1. Marius
    Sep 18, 2010 @ 09:41:33

    Mie mi se intampla cam asa … Inainte sa vad ochii sau corpul unei femei, vedeam mainile. Pe o bara de autobuz, sa zicem. De multe ori, acele maini “strigau” cumva sa vad si ochii si corpul. Nu stiu de ce. Acum, s-au mai schimbat prioritatile :).

    Reply

    • Ra
      Sep 18, 2010 @ 09:56:39

      Si pentru mine este importanta mana unei persoane, normal ca prefer o mana ingrijita, o manechiura frumoasa. Dar la fel de adevarat e ca, in avion, vad tot felul de maini ale pasagerilor. Unele sunt batatorite de munca, innegrite sau pur si simplu neingrijite pentru ca se vede lipsa de preocupare a respectivei persoane. Vreau sa iti spun ca ma induioseaza intotdeauna o mana batatorita de munca, uneori zambesc in sinea mea admirativ, iar alteori ma intristez gandindu-ma cat a muncit aceea persoana… Si intotdeauna ma revolt inauntrul meu cand vad o mana perfect ingrijita asociata cu lipsa de bun simt – dovada clara ca banii nu pot cumpara tot…

      Reply

Leave a Reply

