My blog page on Facebook

Nu cred ca v-am spus, poate unii dintre voi stiti deja, altii vor afla acum. Blogul meu are pagina pe facebook, la initiativa si ideea Andreei ;).

Pentru a vedea, e de ajuns sa dati click aici.Ne putem imprieteni sau imi puteti arata ca va place cu ajutorul butonului “like”. Puteti da “share” cand va place ceva si putem deschide discutii despre ce doriti voi.

Va astept cu drag pe pagina de facebook a blogului meu,

Ra!

2 Comments (+add yours?)

  1. cinenicinutegandesti
    Sep 15, 2010 @ 04:13:40

    Cei de la radio whisper m-au rugat sa le recomand un blog ce-mi e drag,in vederea unei ulterioare colaborari. Ce parere ai? Felicitari pt ultimele articole!

    Reply

    • Ra
      Sep 15, 2010 @ 05:29:48

      Wow, multumesc frumos pt felicitari, ca de obicei sunt magulita cand primesc un compliment. Mai ales de la cineva pe care il admir eu! S, da, e ok – poti recomanda blogul ;), thx! Pups.

      Reply

Leave a Reply

