Gomboti cu prune ;), farfalle si matematica

Am facut galusti cu prune, sau gomboti, asa cum se spune in Ardeal ;). Azi am folosit reteta prietenului meu Adi Hadean, care nu difera foarte mult de a mea, insa am invatat un truc bun de la el – si anume sa nu prajesc pesmetul pentru ca nu trebuie ars, ci incalzit. (“E mai sănătos și n plus, nu vreau dect să intensific aroma scorțișoarei, nu are rost să ard pesmetul pentru asta.” – Adi Hadean).

Am facut o singura poza, cu telefonul asa ca scuzati calitatea slaba ;).

Iar aseara am pregatit niste farfalle colorate, delicioase, cu ton, aglio, olio e peperoncino (usturoi, ulei si ardei iute).

Sa nu mai spun ca daca va miroase a incins, cu siguranta nu este din bucataria mea. Dar e posibil sa fie de la creierul meu, care proceseaza matematica pentru Gmat ;).

Apropos de Gmat, am aflat ieri ca: ‎”The average GMAT score worldwide is 540; the average GMAT score for students admitted to the top ten full-time programs in the United States is around 700 to 720.” Adaug ca anual, din 250.000 teste Gmat sustinute worldwide, in medie se obtine punctaj maxim (800) la mai putin de 50 dintre ele. Si cum sa nu miroasa a ars???!!


Ra



8 Comments (+add yours?)

  1. larisa
    Sep 10, 2010 @ 15:59:18

    Hmmm gomboti mie dor nu am mancat demult!arata super!
    Spor la invatat Ralu!esti frumoasa,desteapta si gospodina intr-un cuvant my super girl 😀
    te pup

    Reply

  2. Marius
    Sep 11, 2010 @ 22:33:38

    Buna,

    N-am mancat in viata mea nici gomboti, nici farfalle colorate. Asa ca nu stiu nici cum miros, nici ce gust au. Cert e ca, mi-ai starnit curiozitatea cu acele farfalle … Arata foarte bine in poza si sunt convins ca sunt si bune! Sa-mi trimiti si mie reteta!

    Reply

    • Ra
      Sep 12, 2010 @ 22:53:02

      Iti scriu reteta zilel acestea :). Nbuna acum!

      Reply

    • Ra
      Oct 31, 2012 @ 13:35:28

      Buna cum sa nu fi mancat niciodata gomboti??? Cred ca e cel mai bun desert al copilariei mele si nu exagerez deloc cand spun asta!!! In rest, sper ca va distrati la Budapesta si iti trimit pe mail si adresa pastelor! Mi-a fct placere sa va intalnesc!

      Reply

  3. madalina
    Sep 12, 2010 @ 00:19:14

    Pe ungureste la galuste cu prune se spune defapt silvas gomboc (silvash gombot). Spor la invatat si succes!

    Reply

  4. Adi Hadean
    Sep 13, 2010 @ 21:04:41

    N-am apucat să fac anul ăsta. Sper să nu treacă toamna pe lngă mine fără să incropesc măcar o..tonă:-). Am mulți prieteni care vor să mănance:-).

    Reply

    • Ra
      Sep 13, 2010 @ 21:21:30

      Si eu, e a treia oara cand fac anul acesta si vineri sau sambata dim fac iar pt cineva special ;). Sa ai spor la gatit. Mi-ar placea sa gatesc alaturi de tine intr-o zi…

      Reply

Leave a Reply

