Home is where you belong to…

Acasa. Acasa este acolo unde simti ca apartii. Acolo unde iti este inima. Acolo unde te regasesti. Acasa este acolo unde, cand intrii, problemele raman afara…


Mie imi place stilul Shabby. Shabby Chic. Shabby Beach. Shabby Cottage. Shabby Romantic… Sunt innebunita dupa casele decorate in acest stil, din pacate prea putine la noi… Caut ca nebuna mobila in genul acesta si nu reusesc sa gasesc, poate doar ceva care sa aduca vag a shabby, dar sa coste exagerat de mult… 😦 si nu merita…

Ce parere aveti? Va place? Mie mi se pare ca arata feeric, de basm si de vis…

Sa va mai arat cateva imagini dragute.

Ahhh, visez la o casa mobilata si accesorizat Shabby Style :), love it!!!

Si acum Shabby Good Night to you all…

Ra

10 Comments (+add yours?)

  1. madys
    Sep 08, 2010 @ 09:40:53

    foarte dragut , si mie imi place stilul asta pretios si atmosfera de basm 🙂 Poate ca nu l-as duce la extrem, n-as decora toata casa doar asa , dar cateva elemente sigur si-ar face loc in spatiul in care locuiesc.. Sau daca as avea o casuta mica undeva la malul marii, da , asa as vrea sa o decorez. Cred ca stilul acesta se potriveste sufletelor sensibile . Sincer, cred ca putine persoane il apreciaza, poate pentru multi pare un stil potrivit pentru casa de papusi sau si mai rau , un stil depasit.. iesit din moda. Mie imi aduce aminte de copilarie , imi inspira relaxare , iubire, liniste , o lume in care totul e frumos si in care nimic rau nu se poate intampla.

    Reply

    • Ra
      Sep 08, 2010 @ 20:09:08

      AAA, pai nici eu nu as duce la extrem, e prea incarcat daca exagerezi cu acest stil :)). Si mie imi trezeste aceleasi sentimente…

      Reply

  2. larisa
    Sep 08, 2010 @ 09:56:25

    e super stilul asta era o emisiune mai demult pe euforia shabby chic!stilul acesta este specific la americani din cate am vazut eu
    Te pup

    Reply

    • Ra
      Sep 08, 2010 @ 20:10:37

      Nu am urmarit emisiunea niciodata, din pacate. Nu stiam ca la americani “a prins” stilul acesta ;). Nu-i vedeam in stare :))!! Pups.

      Reply

  3. larisa
    Sep 08, 2010 @ 12:53:48

    seamana cu stilul art nouveau

    Reply

  4. Corinas
    Sep 08, 2010 @ 13:50:32

    Imi place, dar mai degraba de la distanta, nu stiu daca mi-ar placea sa am toata casa in stilul asta si sa stau in permanenta inconjurata de o astfel de mobila 🙂 Dar altfel, sunt foarte dragute, very ladylike 🙂

    Reply

  5. Corinas
    Sep 08, 2010 @ 13:51:12

    Si habar nu aveam ca se cheama Shabby 🙂 Cate invat eu de la tine, Ra! 🙂 🙂

    Reply

Leave a Reply

