Nu inteleg

Nu inteleg de ce barbatii romani sunt betivi si isi bat sotiile. De ce lasa bautura sa strice o relatie, o familie si sa traumatizeze un copil. Vecinul de jos isi bate constant sotia. Aseara nu am mai suportat si am chemat politia. Ce e drept au venit in 10 minute, deci pentru asta: Felicitari!! Dar mi-au explicat ca maxim eu pot reclama galagia pe care o fac. Daca sotia nu spune nimic, ei nu au ce sa faca decat sa-i atentioneze pentru deranjarea linistii publice. Corect si asta…

Am auzit cum i-au spus vecinului ca ar fi bine sa rezolve problemele de acasa inainte de ora 22… WTF??? Adica iti poti bate linistit nevasta atata timp cat nu se intampla intre anumite ore!!!!

Zilele trecute incercand sa ajut un barbat sa spele vasele, dupa ce imi pregatise el un pranz copios si sanatos ;), m-am lovit de refuzul lui ferm. Insistand mi-a spus ceva ce m-a lasat muta: “pot si eu, Ra. Esti prea obisnuita cu barbatii romani, care nu inteleg nimic si sunt niste bestii!”. No more words needed… thx, Ga!

Ra

10 Comments (+add yours?)

  1. Catalin
    Aug 27, 2010 @ 13:53:28

    In general romanii sunt nefericiti. De aici vine nesimtirea sau violenta. Fiecare gestioneaza nefericirea cum poate si cum il duce capu’. Fii sigura ca si nevasta se complace in situatia ei. Nu ar indrazni niciodata sa reclame ceva. Si ea e nefericita si neputand fi violenta e nesimtita. Cu ea insasi!

    Asta nu inseamna ca toti suntem bestii :). Nu trebuie sa speli vasele ca sa arati ca esti galant. Trebuie sa nu fi artificial.

    Reply

  2. Catalin
    Aug 27, 2010 @ 15:38:33

    Cred ca te astepti la prea mult de la oameni…

    Reply

    • Ra
      Aug 27, 2010 @ 23:42:33

      Da, cred ca poate astept prea mult… Dar nimic fantastic, doar ceva ce mi se pare ca e normal… Bine, normalitatea fiecaruia e diferita…

      Reply

  3. Marius
    Aug 27, 2010 @ 18:37:05

    Eu zic ca nici nu ai sa intelegi vreodata. Simplu, pentru ca nu e nimic de inteles. Nu am pic de intelegere pentru cei care isi lovesc sotiile, prietenele, consoartele. Daca nu te mai intelegi cu ea, la revedere. Nu cred ca e cazul sa se ajunga la violenta. Din pacate, situatiile de tot felul si conditia sociala fac astfel incat doi oameni care ajung in postura asta sa ramana asa intrucat nu au unde sa mearga, au copii etc. Dar tot nu e bine!

    Reply

    • Ra
      Aug 27, 2010 @ 23:41:45

      Din pacate la noi nici statul nu sprijina femeile aflate in situatia de a nu avea unde sa se duca… Asta e grav!!!

      Reply

  4. raisa
    Aug 30, 2010 @ 17:15:12

    Ce mai faci Ralu!nu ti-am mai lasat nici un comment am avut ceva probleme de sanatate si colac peste pupaza am primit azi invitatie la RJ ce trista e viata uneori foarte trista sa-ti doresti ceva si sa nu poti sa faci asteptam invitatia asta de un an si a picat tocmai acuma
    sper ca poate pe viitor sa mai primesc si sa fac ceea ce imi doresc mai presus de orice
    pup

    Reply

    • Ra
      Aug 30, 2010 @ 21:59:03

      Nu am inteles ce e cu invitatia de la RJ, nu stiu ce e RJ ;)… Da un mail privat sau un com pe care nu il aprob ca sa imi explici ;). Eu sunt ok, iubita, as vrea la fel si pt tine.

      Reply

  5. larisa
    Sep 01, 2010 @ 18:45:14

    Mi-am revenit si sunt plina de optimism! dar nu mai am rabdare era vorba de Royal Jordanian sper sa prind interviul de anul viitor si sa-l iau.
    Iordania este tara unde mi-ar placea sa traiesc
    Imi doream foarte mult sa merg la interviu deja este al doilea interviu care l-am pierdut
    Pup si take care

    Reply

Leave a Reply

