Incredibil!!!!

Wow!!! Va multumesc!!! Tuturor celor care intrati pe pagina mea si ma cititi…

Celor care au facut ca blogul meu azi sa aiba aproape 1700 de vizualizari…

Mi se pare ireal… Nu am crezut niciodata ca se va intampla asta!!!!!

Ra

11 Comments (+add yours?)

  1. andrei bogdan
    Aug 28, 2010 @ 00:33:17

    Eu cred ca am intrat pe la 1173. Dar nu credeam sa mi se multumeasca pentru asta 🙂

    Reply

  2. isis
    Aug 28, 2010 @ 17:20:15

    Felicitari, Raluca! Bucura-te, meriti!

    Credinta se dobandeste pe parcursul procesului. Ceea ce trebuie sa existe de la inceput este o dorinta mare. Probabil ca tu ai avut-o, chiar daca nu ai constientizat-o. Si inca ceva: asteptare. Nu s-a-ntamplat peste noapte…
    Si nu fara efort si suflet pus de tine…

    Eu te citesc cu placere de cand te-am descoperit. Continua.

    Reply

  3. isis
    Aug 30, 2010 @ 03:00:05

    Suntem vii – inca mai avem emotia cu noi!

    Reply

  4. raluca
    Aug 30, 2010 @ 15:17:39

    Ei, de la Adi Hadean am ajuns eu aici, ieri.
    Si cand am vazut blogul, mi-am dat seama ca esti aceeasi Ra, de la Corina!
    Fii fericita, ca meriti, dar, din cand in cand, mai trage-te de o ureche! Sa simti ca e adevarat.

    Reply

    • Ra
      Aug 30, 2010 @ 21:57:54

      Multumesc pt sfat, uneori chiar am nevoie sa vad daca it is for real ceea ce mi se intampla ;)! Sper sa si ramai, acum ca ai trecut…

      Reply

  5. Raluca
    Aug 31, 2010 @ 13:42:05

    Dar eu treceam si inainte. Doar vin de la Corina.

    Reply

Leave a Reply

