Model

Andreea nu este doar cea mai buna prietena a mea. Nu este doar Andreina mea cea draga. Este un model. De om, de femeie, de sotie si de mama. Un model de prietena.

Iar aseara a fost un model in adevaratul sens al cuvantului. Cu tot tacamul: pasarela, reflectoare, blitz-uri, priviri iscoditoare si o rochita “so me” style ;).

Si toate acestea au avut loc la Bonton Fashion Days.

Fac o paranteza spunand ca am fost surprinsa de atmosfera de la Bonton. Surprinsa pozitiv. Locatia in sine este incantatoare. Nu mi-am dat seama ca sunt pe meleaguri mioritice pana ce nu am vazut cateva pitzi la brat cu iubitul din dotare, iubit care nu isi putea apropia bratele de corp din cauza muschilor :)!!

Sa revenim la ideea principala. De ce este Andreea un model?


Am avut norocul sa traiesc sentimentul maternitatii alaturi de multe dintre prietenele mele, majoritatea dintre ele avand copii marisori deja. Am trait si eu pentru putin timp acest sentiment, din pacate o problema de sanatate nu m-a lasat sa devin mama la momntul respectiv… Intr-un fel regret, dar altfel ma gandesc ca tot raul a fost spre bine. As fi fost exact in situatia Ralucai Sandu acum, diferenta dintre noi doua fiind data de buget doar.

Am vazut mame a caror singura preocupare a devenit mancarea odraslelor, orele de somn, de caca si de pipi, colicii si presupusa genialitate a acestora. Pentru aceste mame s-a terminat viata. Ele nu reusesc sa gaseasca echilibrul intre a ramane femei si a fi mame.  Ajung sa planga dupa viata pe care o aveau inainte de a deveni mame, se plang ca sotul nu le mai priveste ca pe vremuri si ajung sa isi considere copilul o povara sau/si o pedeapsa.

O admir pe Andreea, care desi isi dedica timpul si atentia micutei baby Ava, a ramas femeie. Prietena. Iubita. Are inca interese pe care si le cultiva, nu isi sufoca cunoscutii cu discutii despre durerile de burta si nazbatiile copilului.

Mi se pare atat de frumos sa ai un copil si sa nu te fi schimbat total. Sa pastrezi complicitatea in cuplu, sa fii inca dorita de cel care iti este sot si care te-a facut mama… Sa nu te simti vinovata atunci cand lasi copilul cu “buna” pentru o iesire cu sotul, pentru o cina cu prietenii sau un pranz cu fetele. Sa poti purta inca discutii despre arta, cultura, politica. Sa faci o vacanta Girls Only… Toate acestea pentru a te intoarce inca si mai plina de energie, acasa la ghemul tau de om…


Rezultatul? Aceeasi prieteni in jur, un sot care nu vede in tine o gospodina condamnata sa roboteasca toata ziua si care inca te doreste, un copil care se bucura din plin de toata energia si atentia unei mame fericite si relaxate. O mama care a gasit echilibrul intre a creste un copil si a isi acorda inca atentia necesara. O mama care nu a uitat sa fie femeie.

Cand eram in concediu i-am povestit Andreei ceva legat de o discutie despre cum schimba copilul viata unui cuplu. Raspunsul ei? “Copilul iti umple viata, nu ti-o termina”!!!


Dovada a ceea ce va spun eu acum sta faptul ca aseara Andreea a fost unul dintre manechinele colectiei Manoush. A fost o experienta inedita pentru noi sa o vedem in aceasta ipostaza. Si ne-a placut!!!!

Ra

Leave a Reply

