Pentru Corina: Portofino

Acest post il scriu in intregime cu gandul la Corina Stoica, al carei blog il citesc in fiecare zi cu mare placere.

Corina, stii ca in aprilie (tot cu gandul la tine) am dedicat un post Dalidei, una dintre cantaretele mele preferate. Atunci nici nu ma gandeam sa ajung sa vad Portofino, era doar un vis colorat. Am citit azi undeva ca toate visele par imposibile pana cand ni le indeplineste cineva. Eu trebuie sa-i multumesc lui Alex pentru cea mai frumoasa vacanta din viata mea. Si pentru multe altele :-P! Datorita lui acum pot sa iti povestesc si tie despre Portofino. Si tot datorita lui am trait visul toscan in vara aceasta… Thx, Alex, You made my holiday!!!

Portofino inseamna vara, culoare, raze de soare, zambete, miros de mare…

Si piesa de rezistenta… :))

Acum sa continui cu multumirile… Multumesc din suflet Ilenei. Pentru ca a facut parte din cea mai frumoasa vacanta a mea. Pentru ca mi-a facut cele mai frumoase poze. Pentru ca m-a lasat sa folosesc in acest post pozele ei (sunt mai frumoase decat ale mele).

Cam asa arata Portofino, Corina. Sper ca iti plac pozele.

Ra


2 Comments (+add yours?)

  1. Corinas
    Aug 24, 2010 @ 17:00:33

    Ra, esti grozava! 🙂 Mi-au dat si lacrimile un pic, pe furis… E foarte frumos, foarte, foarte frumos si ma bucur din tot sufletul ca ai ajuns acolo 🙂
    Iti multumesc pentru text si mai ales, pentru poze!!! Sa fii fericita mereu asa cum ai fost in vacanta asta!

    Reply

    • Ra
      Aug 25, 2010 @ 08:35:57

      Ma bucur ca ti-au placut pozele si ca te bucuri pt mine! Si eu mi-as fi dorit ca fericirea din vacanta sa nu se mai termine, dar nu depinde numai de mine ;)! Insa cu siguranta dc ma va mai “cauta” – voi fi acolo!!

      Reply

Leave a Reply

