Villa Curina Resort, Chianti

Am ajuns intr-un loc unde timpul nu goneste si haosul de acasa a disparut total. DE fapt, toata Toscana este asa. Oriunde ti-ai indrepta privirea vezi ceva minunat, in orice colt ai o imagine desprinsa din poveste. O poveste calma, cu miros toscan.

Este foarte usor sa te relaxezi aici. Toscana este exemplul perfect al unei experiente de neuitat. Din toate punctele de vedere :-P. O experienta care nu se uita si pe care incepi sa o indragesti din ce in ce mai mult. In fiecare moment. Pana cand incepi sa simti ca apartii acestor locuri. O experienta frumoasa langa oameni frumosi.

Asa am pasit eu in aventura toscana. Sceptica. Sau poate fara sa astept nimic. Si am gasit mai mult decat visam. Uneori e bine si sa nu speri. Exemplul Sardiniei care m-a lasat oarecum dezamagita, spune totul in acest caz.

Aici suntem cazati. Villa Curina Resort. Cuvintele nu isi au rostul.

Ieri am vizitat Montepulciano si Montalcino. Nu stiu daca m-au fermecat oraselele in sine sau peisajele pe care le-am admirat de-a lungul drumului parcurs ieri. Am fi oprit masina la fiecare cativa metri parcursi, pentru a face poze. Pentru a pastra amintiri. Si a fura imagini.

Campuri de grau si floarea soarelui, livezi de maslini si multa vita de vie. Coline, vai, verde, gaben, albastrul cerului. Un loc unde te poti decide sa ramai fara sa te gandesti de doua ori.

Da, am furat un ciorchine intreg! Nu am putut rezista tentatiei. Si, Da, avea gustul copilariei mele. Aceea in care mergeam la tara si mancam strugurii asa – pe jumatate copti!

Are rost sa va mai spun ca mancarea este absolut delicioasa oriunde ai manca in Toscana? Ca suntem in Imparatia vinurilor cele mai bune – Montalcino, Montepulciano si Chianti?

Incerc sa va mai arat cateva poze pe seara sau maine dimineata. Acum ne pregatim sa plecam in Siena. Azi are loc celebrul Palio di Siena. Deabea astept!! Nici nu visam asa ceva… ;)!

Ra

2 Comments (+add yours?)

  1. Janiss
    Aug 17, 2010 @ 11:44:16

    Imi place fotografia cu tine…..bella!:*

    Reply

Leave a Reply

